Heeft iemand hier wat meer info over? B&W 203

Pagina: 1
Acties:
  • 1.716 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:05
Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/audio/luidspeakers/4010.jpg
Deze speakers zijn 2e hands te koop, het zijn b&w 203 speakers. Ik kan hier niets over vinden :( (na grondige search..)
Heeft iemand ze staan, of er meer info over?
Alvast bedankt.

Verwijderd

heb net gekeken op www.bwspeakers.com maar daar is ook niets te vinden. ik zou ze gewoon ff een mailtje sturen.
btw 'k heb zelf de DM-602 en die doen het ook prima. 'k hoop voor je dat de 203 net zo goed klinkt (of beter dan) :)

Verwijderd

Wel te vinden hoor, op de b&w-website.
Je moet echter niet kijken bij Product Gallery, maar bij Back Catalogue, want het is een verouderd model.

Ik ken de 202, het kleinere broertje van de 203 en dat is geen slechte speaker, mooi warm laag (al hoort dat niet helemaal, maar ik vond het wel mooi), alleen wel een beetje "bedekt" midden en hoog.

Je kunt deze speakers eigenlijk niet vergelijken met de DM600 serie: die laatste is veel nieuwer en er worden hele andere drivers gebruikt.

• Mex
Op maandag 19 maart 2001 22:53 schreef Silacoid het volgende:
Wel te vinden hoor, op de b&w-website.
Je moet echter niet kijken bij Product Gallery, maar bij Back Catalogue, want het is een verouderd model.

Ik ken de 202, het kleinere broertje van de 203 en dat is geen slechte speaker, mooi warm laag (al hoort dat niet helemaal, maar ik vond het wel mooi), alleen wel een beetje "bedekt" midden en hoog.

Je kunt deze speakers eigenlijk niet vergelijken met de DM600 serie: die laatste is veel nieuwer en er worden hele andere drivers gebruikt.
Thanx voor je reply!
Nog iemand meer info, ik zit namelijk te twijfelen tussen dit setje of een setje 602's (deze voor 300,- meer)

• Raymond
  • Laatst online: 30-12 23:59
Thanx voor je reply!
Nog iemand meer info, ik zit namelijk te twijfelen tussen dit setje of een setje 602's (deze voor 300,- meer)
Is dat bij dezelfde zaak? Zo ja: neem je versterker mee en ga ze eens luisteren.

• Mex
Ik heb ze een half uurtje geleden opgehaald :P Tot op heden klinkt het nog geweldig en dat voor maar 350 piekjes. Ik kan ze morgen pas goed testen ivm buren >:)
Pagina: 1