Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

weet iemand toevalig een computer shop waar je kan betalen met moneybookers?
Kep een shitload of geld er op staan maar ik kan er niks mee xD
ze willen mijn bank gegevens niet accepteren door een reden wat ik niet begrijp.

Alvast bedankt!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

psy

Reken er maar niet op.

Haal je geld weg bij moneybookers (nooit van gehoord, soort Western Union ofzo?) en betaal cash bij een shop waar je gewoon heen kan ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-01 18:53
Wat voor feedback krijg je dan van de site? Mijn gegevens zijn nu al tot tweemaal toe wel geaccepteerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik gewoon m`n ID kaart moet copieren en op moet sturen of zo.
Ben nu verder gekomen dan eerst, heb nu een upload screen :)

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
psy schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:56:
Reken er maar niet op.

Haal je geld weg bij moneybookers (nooit van gehoord, soort Western Union ofzo?) en betaal cash bij een shop waar je gewoon heen kan ;)
Wat een eigenaardige reactie... Je kent de hele club niet, maar je denkt wel te moeten opmerken dat de TS er niet op moet rekenen? En dan adviseren het geld weg te halen bij Moneybookers... da's nou juist wat de TS wil gaan doen...

@TS Misschien handig om even bij Moneybookers zelf te kijken? En als dat niet voldoende is: op Google misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 28-07-2011 23:19 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-01 18:53
Foto genomen van m'n bankafschrift en identiteitskaart en dat in die upload scherm gedaan. Dan moet het werken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb het ooit een keer gebruikt, het is een soort Pay Pal. Je hebt zo veel van die dingen (Netteler heb ik ook nog geld op staan) en het terugboeken van geld naar je rekening gaat bijna altijd fout (wordt je rekening geblokkeerd, vragen ze allerlei vage dingen en omdat het vaak weinig geld is geef je het dan maar op). Vervolgens gaan ze geld rekenen wegens inactiviteit en op een gegeven moment is je rekening leeg zonder dat je wat gedaan hebt :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Kep nu alles geupload, kijken wat ze zeggen, bedankt in iedergeval voor de reacties :)

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 19:20

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wel even belangrijke gegevens zwart blokkeren, geen enkele winkel heeft behoefte aan jouw sofi/persoonsnummer of geboorteplaats.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-01 13:16

donny007

Try the Nether!

Je kunt bij MoneyBookers een credit(debit)card aanvragen (kost 10 euro per jaar), daarmee kun je wereldwijd je saldo opstoken op alle plaatsen waar Mastercard wordt geaccepteerd, erg handig voor mensen zoals ik die het hele creditcard concept maar niets vinden (iets kopen wat je niet direct betaald etc.) maar toch een CC-nummer willen hebben voor betalingen... je leent niets, hij werkt niet als je saldo op is.... net als je pin-pas.

@Herko_ter_Horst: idd per jaar ;)

[ Voor 15% gewijzigd door donny007 op 29-07-2011 15:13 ]

/dev/null

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
donny007 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:29:
Je kunt bij MoneyBookers een credit(debit)card aanvragen (kost eenmalig per jaar 10 euro), daarmee kun je wereldwijd je saldo opstoken op alle plaatsen waar Mastercard wordt geaccepteerd, erg handig voor mensen zoals ik die het hele creditcard concept maar niets vinden (iets kopen wat je niet direct betaald, jaarlijkse kosten etc.) maar toch een CC-nummer willen hebben voor betalingen... je leent niets, hij werkt niet als je saldo op is.... net als je pin-pas.
Kosten zijn per jaar. Ik heb ook zo'n ding, erg handig en low-risk.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

psy

Herko_ter_Horst schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:11:
[...]

Wat een eigenaardige reactie... Je kent de hele club niet, maar je denkt wel te moeten opmerken dat de TS er niet op moet rekenen? En dan adviseren het geld weg te halen bij Moneybookers... da's nou juist wat de TS wil gaan doen...
Ah ik dacht dat hij bij de computershopsite niet kon betalen...vandaar ;)
Als je het niet weg kan halen bij die moneybookers site wordt het wel lastig ja 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 29-07-2011 18:42 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Silent1
  • Laatst online: 19-01 06:10
Gewoon je gegevens verifieren idd, moneybookers kan natuurlijk niet voor iedereen accounts
gaan goedkeuren waarna er allerlei geld witgewassen wordt.

En er zijn genoeg computerwinkels die gebruik maken van moneybookers op de site van moneybookers
zelf staan er zelfs een aantal vermeld 8)7 (wel eerst betrouwbaarheid controleren natuurlijk)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-01 21:57
Vraag gewoon een MoneyBookers kredietkaart aan en gebruik die om te betalen :)

EDIT: spuitelf, sorry.

[ Voor 34% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 29-07-2011 23:15 ]

Pagina: 1