Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 19:32
Ik heb van mijn werk een Torch gekregen en alles werkt perfect behalve het synchroniseren van de contacten met mijn Lotus Notes adresboek.

Er zijn in europa een paar honderd BB's in gebruik en het probleem waar ik tegenaan loop is bij de BES admin niet bekend. Via dit forum hoop ik wat info te verkrijgen om hem en mijzelf te helpen.

Het probleem is dat de optie "Wireless Synchronisation" niet te vinden is als je bij de opties van de contact list kijkt op de BB. Ze hebben de instellingen meerdere malen nagekeken op de BES en alles zou goed moeten staan.

Verder is de activatie al een paar keer opnieuw uitgevoerd zonder resultaat.
Het Desktop Sync service book is al een paar keer gewist en terug gezet en af en toe krijg je dan ineens wel de optie "wireless synchronisation" te zien maar na een paar minuten is hij weer weg en heb ik nog geen gevulde contact list.
Vanavond samen met de admin een secure wipe uitgevoerd en daarna opnieuw geactiveerd. De eerste 10 minuten was de optie Wireless Synchronisation te zien, maar daarna was hij weer verdwenen.

Het synchroniseren van mail, taken en agenda werkt perfect. Alleen de contacten komen niet door.

De BES admin heeft op dit moment geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen...

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"