Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2007 terug downgraden naar Office 2003

Pagina: 1
Acties:

• Oranje Banaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 22:29
Ik heb net een upgrade van Office 2003 naar 2007 uitgevoerd. Echter was dit niet helemaal de bedoeling en wil ik weer terug naar Office 2003 met alle instellingen die ik had. Is het mogelijk om de upgrade te deinstalleren en weer Office 2003 te kunnen gebruiken met dezelfde instellingen die ik eerst had in Office 2003? Ik heb het geprobeerd via System Restore, dit lijkt goed te zijn gegaan maar er word nu gevraagd om MAINSP3.MSP, en er komen meldingen dat "Microsoft Word has not been installed for the current user". Dat MSP bestand kan ik nergens vinden

Is het beste dus om de system restore point dus weer te herstellen naar de installatie van Office 2007 en dan op een of andere manier weer de upgrade te installeren, of weet iemand hoe ik aan dat MSP bestand kom?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
MAINSP3.MSP kun je vinden als je de standalone Service Pack 3 voor Office 2003 download en uitpakt. Dit gaat waarschijnlijk niet werken doordat je Office installatie cache op een andere schijf/partitie stond en deze is verwijderd nadat je over bent gegaan op Office 2007. Doordat je System Restore alleen betrekking heeft op je Windows partitie is je Office installatie cache weg.

Je kunt je System Restore inderdaad dan het beste weer herstellen naar hoe het was na het installeren van Office 2007. Verwijder vervolgens Office 2007 en installeer dan weer Office 2003.

Je had overigens ook gelijk Office 2007 kunnen deinstalleren en Office 2003 weer opnieuw kunnen installeren aangezien je Office 2003 instellingen niet verloren gaan door Office 2007 te installeren. Het enige waar je eventueel rekening mee moet houden is dat je je Outlook mail profiel opnieuw moet aanmaken na een downgrade. Zie hiervoor ook;
http://www.howto-outlook.com/faq/newprofile.htm

[ Voor 0% gewijzigd door Roady81 op 29-07-2011 18:08 . Reden: woordje vergeten ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info