Dat ik me wel gewoon een kabeltje trek en een behoorlijke smak geld bespaar daarmee
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Het lijkt mij helemaal geweldig, alleen de prijs staat me niet aan. Het is vooral handig voor mensen die bijv. geen plek heeft voor zijn rear speakers. Gewoon even neerzetten als je een filmpje gaat kijken en weer weghalen als je klaar bent zodat het niet in de weg staat. Het enige probleem dat ik voorzie is de powersupply, je moet wel genoeg stopcontacten hebben vermoed ik..
Het probleem is natuurlijk de prijs. Als je een beetje redelijke geluidskwaliteit wilt zit je daar natuurlijk wel aan, maar ik zie het nog niet in studentenhuizen verschijnen.
Het probleem is natuurlijk de prijs. Als je een beetje redelijke geluidskwaliteit wilt zit je daar natuurlijk wel aan, maar ik zie het nog niet in studentenhuizen verschijnen.
Ik kan het niet draadloos noemen
Of ik nou een speakerdraad naar een luidspreker moet trekken of er een stroompunt achter moet maken...
Of ik nou een speakerdraad naar een luidspreker moet trekken of er een stroompunt achter moet maken...
Verwijderd
Dit bestaat toch al? Samsung heeft ook 5.1 sets met draadloze rear speakers. Wel hebben ze nog stroom nodig.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 16:19 ]
En in het artikel staat ook dat het al bestaat, alleen klinkt Top Gun op Blu-ray dan als Airplane op VHS. En ook dat klopt wel een beetje met die draadloze 5.1 setjes.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:18:
Dit bestaat toch al? Samsung heeft ook 5.1 sets met draadloze rear speakers. Wel hebben ze nog stroom nodig.
Punctuality is the politeness of kings
heeft iemand enig idee wat zon setje moet kosten dan? (nog niet gegoogled)
Verwijderd
Volg het linkje, dan zie je ****usdr.brands schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:41:
heeft iemand enig idee wat zon setje moet kosten dan? (nog niet gegoogled)
lol, zit op mn werk dus scan alles haha
Dat het wel een erg karige Topic Start is. Ga je er nog wat aan veranderen of blijft het zo? Want op deze manier heeft het topic an sich niet heel veel discussiewaarde.r.brands schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:05:
wat denken we hier van?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
dan haal maar weg.
het was meer bedoeld ter info. fyi zeg maar.
het was meer bedoeld ter info. fyi zeg maar.
No shit sherlock.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:18:
Pagina: 1