Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alienware Headset TactX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Vorig jaar in de maand mei besloot ik om een Alienware Headset TactX aan te kopen. Na een week kwam die aan. Alles verliep perfect. Tot in juli vorig jaar. Het linker deel van de headset ging niet meer. In het begin was er dus niets, nadien moest ik soms een beetje aan de plugin draaien om links ook te horen en ten slotte hoorde ik niets meer langs de linkerkant. Ik belde naar Dell en zou een nieuwe krijgen. Die kwam aan alles goed en wel en nu met die 2de headset ervaar ik hetzelfde probleem. Ik heb een beetje rondgezocht op internet en veel staat er niet op wat het zou kunnen zijn of hoe ik het zou kunnen maken. Terug een headset aanvragen heeft niet veel zin aangezien die hoogst waarschijnlijk hetzelfde probleem heeft en ze waarschijnlijk geen nieuwe meer zullen sturen. Zijn hier mensen met hetzelfde probleem of zijn hier oplossingen voor? Ik weet echt niet of het aan de plugin ligt of aan de draad zelf. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Mvg Amaury

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Weet je zeker dat het aan de Headset ligt en niet aan de geluidskaart of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Heel zeker aangezien ik mijn headset koppel aan mijn ipod en pc en tv soms en ze het daar ook niet doen.