[Win7] Raar probleem met quotes die altijd dubbel komen

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obbut
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 16:57
Hoi iedereen,

Ik heb sinds een paar dagen 'n raar probleem met m'n toetsenbord in Windows 7. Als ik quotes (') of double quotes (") wil typen, komen ze altijd dubbel. Bijvoorbeeld:
  • Ik probeer " te typen (Shift+'), ik krijg: ""
  • Ik probeer ' te typen (' indrukken), ik krijg: ''
Ik vind 't ronduit irritant omdat ik elke keer op backspace moet drukken om het laatste karakter weer te wissen. Ik draai Windows 7 Ultimate (Heb SP1 nog niet geinstalleerd, schandalig (en geinstalleerd kan ik niet met puntjes op de I doen, want dat pikt ie ook niet)). M'n toetsenbord is een Logitech G510, mocht dat van belang zijn.

Ik heb al geprobeerd om bij "Tekstservices en invoertalen" het toetsenbord op VS te zetten in plaats van VS (Internationaal), maar bij zo ongeveer alle toetsenbordindelingen komt het probleem weer terug.

Ik ga morgen naar Campzone, en daarom heb ik geen tijd om Windows eventueel te reinstallen ofzo, en ik wil het dan wel graag werkend hebben, anders word ik helemaal gek :P

Alvast h''e''el erg bedankt :) (tsja, lastig, zo zonder accenten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

brandrob schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:02:

Ik heb al geprobeerd om bij "Tekstservices en invoertalen" het toetsenbord op VS te zetten in plaats van VS (Internationaal), maar bij zo ongeveer alle toetsenbordindelingen komt het probleem weer terug.
Toch daar doen.

Dit is onderhand al zo vaak langsgekomen (en staat in de FAQ) dat dat echt een overbodige vraag is - ongeacht je haast.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.