Tot mijn verbazing zijn er een paar (grove) foutjes gemaakt bij het opsommen van de specificaties in de video op de 1ste pagina Zie inleiding.
Uitgaande van de specificaties op de website van Asus zouden de specificaties in de video het volgende moeten zijn:
Opslag 2x 1,5TB
Zou moeten zijn: 2x 750GB (7200rpm wellicht vermelden waard)
Geheugen 3GB RAM
Zou moeten zijn: 16GB RAM (DDR3 1333MHz wellicht vermelden waard)
Dan rest mij nog het "GPU Nvidia 460QM" verhaal
Dit zou (naar mijn idee) moeten zijn: Nvidia 460M (en 3GB vRAM wellicht vermelden waard)
Ik vermoed dat Asus een fout heeft gemaakt op de productpagina van de laptop. Op de website van Nvidia staan geen mobiele GPU modellen met een Q erin verwerkt. Wel is er de GTX460M.
Een toevoeging op het artikel wat in mijn ogen mist, is het benoemen van de Asus VX7SX voor mogelijk toekomstige kopers die iets meer grafische power willen. Dit lijkt mij hetzelfde model, maar net als bij de Lamborghini sportwagens (SX achtervoegsel), net iets exotischere hardware. In dit geval is het verschil slechts een GTX560M ipv een GTX460M bij de Asus VX7.
Uitgaande van de specificaties op de website van Asus zouden de specificaties in de video het volgende moeten zijn:
Opslag 2x 1,5TB
Zou moeten zijn: 2x 750GB (7200rpm wellicht vermelden waard)
Geheugen 3GB RAM
Zou moeten zijn: 16GB RAM (DDR3 1333MHz wellicht vermelden waard)
Dan rest mij nog het "GPU Nvidia 460QM" verhaal
Dit zou (naar mijn idee) moeten zijn: Nvidia 460M (en 3GB vRAM wellicht vermelden waard)
Ik vermoed dat Asus een fout heeft gemaakt op de productpagina van de laptop. Op de website van Nvidia staan geen mobiele GPU modellen met een Q erin verwerkt. Wel is er de GTX460M.
Een toevoeging op het artikel wat in mijn ogen mist, is het benoemen van de Asus VX7SX voor mogelijk toekomstige kopers die iets meer grafische power willen. Dit lijkt mij hetzelfde model, maar net als bij de Lamborghini sportwagens (SX achtervoegsel), net iets exotischere hardware. In dit geval is het verschil slechts een GTX560M ipv een GTX460M bij de Asus VX7.
[ Voor 4% gewijzigd door -Dr.Z op 28-07-2011 12:27 . Reden: Beter leesbaar gemaakt ]
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.