Review: 'Asus Lamborghini VX7: jetsetlaptop'

Pagina: 1
Acties:

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 16:22
Tot mijn verbazing zijn er een paar (grove) foutjes gemaakt bij het opsommen van de specificaties in de video op de 1ste pagina Zie inleiding.

Uitgaande van de specificaties op de website van Asus zouden de specificaties in de video het volgende moeten zijn:

Opslag 2x 1,5TB
Zou moeten zijn: 2x 750GB (7200rpm wellicht vermelden waard)

Geheugen 3GB RAM
Zou moeten zijn: 16GB RAM (DDR3 1333MHz wellicht vermelden waard)

Dan rest mij nog het "GPU Nvidia 460QM" verhaal
Dit zou (naar mijn idee) moeten zijn: Nvidia 460M (en 3GB vRAM wellicht vermelden waard)

Ik vermoed dat Asus een fout heeft gemaakt op de productpagina van de laptop. Op de website van Nvidia staan geen mobiele GPU modellen met een Q erin verwerkt. Wel is er de GTX460M.

Een toevoeging op het artikel wat in mijn ogen mist, is het benoemen van de Asus VX7SX voor mogelijk toekomstige kopers die iets meer grafische power willen. Dit lijkt mij hetzelfde model, maar net als bij de Lamborghini sportwagens (SX achtervoegsel), net iets exotischere hardware. In dit geval is het verschil slechts een GTX560M ipv een GTX460M bij de Asus VX7.

[ Voor 4% gewijzigd door -Dr.Z op 28-07-2011 12:27 . Reden: Beter leesbaar gemaakt ]

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06-2025
Fixed! Thanks!

• -Dr.Z
Top!

Ik wil niet vervelend doen maar er staat nu bij de CPU: Core i7 263QM zonder de 0 in 263"0"

Mag je wat mij betreft laten staan als het veel moeite is.

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 21:09

HaX0r

n00b

Ik vind de nieuwe stijl van het product filmpje een stuk minder als voorgaande filmpjes. De net iets te trage stop-motion animaties breken echt het filmpje op een creëren een echt WTF moment. Moest wel lachen maar dit is een stuk minder professioneel dan jullie normaal gesproken doen. Ook de muziek paste in mijn beleving totaal niet bij de laptop.

Graag in de stijl terug van deze: reviews: reviews: HP Envy 17: multimedia in een chic jasje dat filmpje is gewoon sexy!

Niet geschoten is altijd mis.

• -Dr.Z
Het filmpje van de HP Envy is inderdaad prettiger voor het oog. Desalniettemin vind ik de muziek onder het "Lamborghini" filmpje juist wel passend (maar het blijft een zielloos electro deuntje. (meer gitaren!)

De mooie panning shots en de 'de-focus' into 'focus' (of andersom) geven het een net stuk meer 'high end feeling' aan het Envy filmpje.

• HaX0r

HaX0r

n00b

Je slaat de kop op de spijker. Het Lamborghini filmpje voelt gewoon nogal cheap. Vooral het einde met die zak. :)

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06-2025
Wij proberen bij ieder filmpje net weer iets anders te doen, dat kan helaas soms niet altijd bij iedereen in de smaak vallen. Bedankt iig voor alle feedback, wij nemen dit zeker mee bij toekomstige (product)video's.

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik snap dat jullie niet altijd hetzelfde willen doen maar bij dit filmpje sloegen jullie net de spijker mis.

Misschien is het een leuk idee om de hardware te laten spinnen? Je weet vast wel wat ik bedoel:
YouTube: ‪Cooler Master 690 II Advanced Video Review‬‏ - YouTube

Dat geeft wel een leuk effect. Misschien een kleine voice-over op zo'n filmpje zou ook wel leuk zijn. Gewoon een paar kleine features opnoemen.

Wat ook goed bij Tweakers in de smaak valt is een uit elkaar gehaald stuk hardware. Shots van de binnenkant van een laptop bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe dit op camera precies uitwerkt maar het is misschien iets wat jullie kunnen proberen. :)

Edit:

Misschien kunnen jullie de hardware op een spiegel zetten en daarboven een wit vlak zoals nu. Dan krijg je een heel ziek mirror effect. :D

[ Voor 9% gewijzigd door HaX0r op 28-07-2011 15:06 ]

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
De kans dat Jeffrey dit nog een keer leest is vrij klein, dus antwoord ik maar :P

Er wordt gewerkt aan een studio, waarin meer mogelijk is dan dat er nu is. Een ronddraaiende tafel is een van de dingen waar Jeffrey naar aan het kijken is. Wat hij nog meer in petto heeft weet ik niet precies, maar er wordt in ieder geval nog aan gewerkt :)
Pagina: 1