Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Heb een HTC Wildfire met de nieuwste firmware (froyo), deze heft een problem met het geluid bij vergrendelen.
Ik heb ingesteld dat de Wildfire een geluid moet geven, sort klik geluid, bij het vergrendelen. Dit heeft gewerkt echter, nu ineens zeer zacht. Dit is enkel hoorbaar wanneer ik de telefoon bij mijn oor hou. Is echt te zacht. Ik heb gekeken bij instellingen  geluid etc. maar alles staat gewoon goed. Profiel maakt ook niet uit. Ik heb de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen waarna het weer werkt echter, na een paar dagen kwam het problem weer terug.
Weet iemand wat dit kan zijn? Of een bug in Froyo oid??
Het maakt niet zo heel veel uit maar vind het wel fijn om te weten wat het is..

Iemand dezelfde ervaring?

Verwijderd

Topicstarter
Tevens stopt de meldingsled er na ongeveer 6 minuten mee. Dat is ook niet handig. Is dit in te stellen dat dit langer doorgaat?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit soort vragen mogen in het Wildfire topic. Het is ook niet de bedoeling dat je zelf de TS aanvult door eronder te posten, edit het dan gewoon in de TS zelf. Op GoT verwachten we wel wat meer eigen inzet voor je een topic start. Lees voor je een nieuw topic aanmaakt eerst eens Het algemeen beleid en De regels voor dit forum . Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.