Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game server GameHost.Pro offline.

Pagina: 1
Acties:

• TOPPeet
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07 13:10
Hoi,

Ik zit bij GameHost.Pro met een game server van Wolfenstein ET.
Alles ligt al 2 dagen plat zowel webpage als server als inlogpanel iemand enig idee
wat daar aan de hand is.
Ben bang dat hij met de noorderzon vertrokken is,maar hoop het niet.

Gr,TOPPeet

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik zou zeggen neem contact op met GameHost.Pro. :?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-11 18:55

donny007

Try the Nether!

Contact opnemen gaat lastig worden, de site is down en in Google cache werkt het contactformulier niet. Het lijkt me een beunhoster, gezien de communicatie en redundancy....

[ Voor 26% gewijzigd door donny007 op 28-07-2011 11:25 ]

/dev/null

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:30
donny007 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:25:
Contact opnemen gaat lastig worden, de site is down en in Google cache werkt het contactformulier niet. Het lijkt me een beunhoster, gezien de communicatie en redundancy....
Then you're screwed. ;)

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De DNS servers voor het domein geven geen respons. Je kunt altijd overwegen om contact op te nemen met xuna.nl om te vragen of dit een foutje is, of dat gamehost.pro inderdaad niet meer is.

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11 00:26
de website zal ook niet zomaar ofline zijn, dus er is waarschijnlijk meer aan de hand

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

KvK zegt dit: Vestiging is uitgeschreven uit het handelsregister

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• donny007

donny007

Try the Nether!

Deze gameserver (gehost/gesponsord door ze) is al 2 dagen down op gametracker: http://www.gametracker.com/server_info/178.32.84.128:28960/

Als je op gametracker naar gamehost.pro zoekt komt je geen enkele actieve server tegen.

@Rob: Dat verklaart wat, neemt niet weg dat de communicatie dan wel erg slecht is.....

De geassocieerde dienst "Usenet.pro" is overigens wel up.

[ Voor 24% gewijzigd door donny007 op 28-07-2011 11:40 ]

/dev/null

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:54
@kippenijzer, Heb even contact gehad met Xuna.nl, hier haal ik namelijk mijn webhosting pakket vandaan.

@Donny007, He dat is de server die ik toen heb geregeld voor Mystique gaming. Ben daar ook member geweest. maar ruzie gehad met Axwell

Gamehost.pro WAS eerst van de zelfde eigenaar als xuna.nl maar is een tijdje geleden verkocht. Dit verklaart de uitschrijving.

[ Voor 23% gewijzigd door ExploitSolo op 28-07-2011 11:41 ]

• Rob
  • Niet online

Rob

ExploitSolo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:40:
@kippenijzer, Heb even contact gehad met Xuna.nl, hier haal ik namelijk mijn webhosting pakket vandaan

Gamehost.pro WAS eerst van de zelfde eigenaar als xuna.nl maar is een tijdje geleden verkocht. Dit verklaart de uitschrijving.
Xuna is uitgeschreven.
Ik heb gezocht op het KvK nummer van GameHost.Pro en die gaf de gegevens van Xuna terug

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• ExploitSolo
@Rob, Xuna zelf is niet uitgeschreven. Dit bedrijf loopt nog door. heb de eigenaar ervan net nog gesproken over een nieuw webhosting pakket.

Gamehost.pro staat los van Xuna.nl/Usenet.pro. Gamehost.pro is namelijk verkocht aan iemand anders.

[ Voor 26% gewijzigd door ExploitSolo op 28-07-2011 11:43 ]

Verwijderd

Ik zou inderdaad contact opnemen met Xuna, aangezien dat de registrar is van gamehost.pro

edit: spuit11...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 11:47 ]

• Rob
  • Niet online

Rob

Ok, bijzonder. Het KvK nummer op de GameHost.Pro site is van Xuna en die inschrijving is verlopen
Het KvK nummer van Xuna is niet verlopen, maar heeft ook de merknaam GameHost.Pro is bezig...

vreemde zaak

• donny007

donny007

Try the Nether!

And we got a number:
Registrant Organization:Xuna
Registrant Street1:Essenlaan 67
Registrant City:Ter Aar
Registrant State/Province:None
Registrant Postal Code:2461DJ
Registrant Country:NL
Registrant Phone:+31.645678332

Bron: who.is

GameHost.pro is dan wel verkocht, er wordt overal nog verwezen naar Xuna....

[ Voor 13% gewijzigd door donny007 op 28-07-2011 11:50 ]

/dev/null

• ExploitSolo
@plankton123, Volgens mij moet je even dit topic lezen?

Gamehost.pro is VERKOCHT door Xuna B.V. Deze hebben dus niks meer met elkaar te maken.

KVK wordt nog geupdate. ik heb net de eigenaar van Xuna gesproken.

• Rob
  • Niet online

Rob

Kan Xuna niet even de gegevens doorgeven van degene die Gamehost.pro heeft gekocht?

Verwijderd

Bij deze een officiële reactie vanuit Xuna.

Xuna heeft GameHost.Pro verkocht begin Juli aan een andere partij omdat Gamehosting niet langer binnen onze dienstverlening paste, deze partij heeft vervolgens alle servers waarop de gamehosting draait verhuisd naar hun eigen beheer inclusief ipadressen.

Wij proberen zelf nu eerst in contact te komen met de nieuwe partij om te achterhalen wat er eventueel mis kan zijn met de gameservers voordat ik gegevens online ga zetten.

Xuna is verder niet uitgeschreven bij de KVK, dit betreft een oud KVK nummer wat niet langer van toepassing is ivm de oprichting van Xuna B.V., met Xuna is verder alles in orde en onze dienst Usenet.Pro blijft ook gewoon onder ons beheer.

Ik ga er vanuit dat alles gewoon opgelost zal worden door de nieuwe eigenaar en zij jullie net zo goed van dienst zullen zijn als wij in het verleden hebben kunnen verzorgen.

Voor vragen zijn wij bereikbaar per email op info@xuna.nl
Pagina: 1