Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Social Sharing

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie sinds kort die social sharing optie staan. Bij mij (IE9) staan de verschillende sharing opties onder elkaar. Daardoor neemt het veel plaats in. (En dus verwijder ik ze...)

Waarom niet simpelweg naast elkaar plaatsen? Dan neemt het veel minder ruimte in, en is het minder storend.

Een andere optie zou zijn ze naast het artikel, in de rechter kolom te zetten. Dat lijkt me sowieso meest logische positie... daar staan immers ook de andere gerelateerde links als tags, categorien, etc.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bij mij in IE9 en Chrome staan ze wel naast elkaar.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Compatibility mode? Ik weet namelijk dat dat in IE7 een issue is (welke we intern al gefixed hebben btw).
Een andere optie zou zijn ze naast het artikel, in de rechter kolom te zetten. Dat lijkt me sowieso meest logische positie... daar staan immers ook de andere gerelateerde links als tags, categorien, etc.
Daar zijn wij het niet zo mee eens: bonzz.netninja in 'plan: Development round-up juli 2011' :)

[ Voor 101% gewijzigd door crisp op 28-07-2011 10:41 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Even gecontroleerd, en het is inderdaad de compatibility mode van IE9 die het verkeerd neerzet. Normale mode gaat goed.

Wat betreft de rechter kolom... Ik kan er wel in meegaan dat je die links zo dicht mogelijk bij het artikel wil hebben. Maar geld dat eigenlijk niet voor alle informatie die in die kolom staat? Misschien ook gelijk de reden waarom ik die rechter kolom helemaal nooit gebruik. ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Niet helemaal. De rechterkolom is meer bedoeld voor "hier wil ik meer over weten, wat voor onderwerpen, producten etc zouden gerelateerd kunnen zijn?". Je zou het zelfs gedeeltelijk als een soort zeer abstracte samenvatting van het artikel kunnen zien (het gaat over bepaalde categorieen, tags en/of producten en evt gerelateerde artikelen). En wat er onder staat is meer in de flow van het lezen van een artikel in de zin van "ik heb het gelezen, wat nu?" en dan krijg je van ons drie opties waar je een of meerdere van kan doen: "dit ga ik met de wereld delen!", "het volgende of vorige artikel in de lijst gaan lezen" en "wat vinden anderen ervan" (reacties eronder).

Het kan vast allemaal anders, duidelijker, beter etc, maar dat is hoe het nu ongeveer opgezet is :)

[ Voor 20% gewijzigd door ACM op 29-07-2011 07:48 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hoort wmb iig in LD en niet in GR :)

*kicks*

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

De issue mbt IE7 (en compatibility mode - wat sowieso af te raden is om te gebruiken, iig op Tnet) is intern al gefixed en komt binnenkort online.

wb de plaatsing van de buttons: dat is geen bug maar een bewuste keuze.

Dit lijkt me dus verder afdoende afgehandeld :)

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 29-07-2011 11:09 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.