Toon posts:

Hoe meedoen met DPC?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb nu al enige tijd gezocht naar wat ik moet doen om deel te nemen aan DPC, maar het enige dat ik vind is dit artikeltje uit 1999, waarvan linkjes en afbeeldingen niet meer werken.
http://tweakers.net/reviews/49/join-gathering-of-tweakers-the-dutch-power-cows.html
Kan iemand mij naar een betere uitleg verwijzen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Je kan het beste beginnen te leven in het DC-Vault topic.\

Voor de meeste projecten is ook een eigen sub-topic waar je veel informatie uit kan halen. Tussen de [ ] staat de naam van het project.

[ Voor 19% gewijzigd door Tjeerdtq op 28-07-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 20:17

itsalwaysme

Graast voor DB

Het verschilt met welk project je mee wilt helpen. Bij de meeste projecten zijn er FAQ's te vinden op de DPC Wiki .
Maar bij de meeste projecten is het zo:
- client downloaden en installeren
- user aanmaken
- DPC team joinen op dat project.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 09:21
De meeste projecten kun je via de BOINC client meedoen:
http://boinc.berkeley.edu/
- download + installeer BOINC
- klik in BOINC op <projectbeheer><project toevoegen>
- voeg het project toe waar je mee wilt doen
- daarna krijg je een scherm om een nieuw account voor dat project aan te maken + keuze om team te joinen
- BOINC download daarna zelf de benodigde files en begin met werken

Het is eventueel nog mogelijk om de voorkeuren aan te passen om te specificeren wanneer BOINC CPU tijd mag gebruiken. Bij sommige projecten is het ook mogelijk om een grafische kaart te gebruiken, deze geven vaak meer punten dan een paar CPUs bij elkaar. Maar GPUs verbruiken vaak veel energie en lang niet alle grafische kaarten worden ondersteund.