Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311657

Topicstarter
Ik probeer me aan te melden voor My Vodafone maar ik krijg de hele tijd een fout melding.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Ik had eerst al een My vodafone account, en heb sinds vorige week dinsdag een abonnement met nummerbehoud. Dit is allemaal goed gegaan en het is dus dinsdag in gegaan, woensdag(vorige week) ben ik naar de winkel geweest om mijn telefoon op te halen en heb gelijk gevraagd of ik nog langer moest wachten of dat er een fout was. Toen werd me verteld dat ik langer moest wachten, maar het is nu al een week later en het werkt nog niet. Zou ik nog langer moeten wachten of is er toch een fout?
Hoe ik me probeer aan te melden:
  • Klik op registreren
  • Vul mijn telefoon nummer in en ontvang een smsje van 1200
  • Vul het tijdelijke wachtwoord in bij het volgende balkje (wanneer ze vragen om het wachtwoord wat je gestuurd krijt)
  • Vul mijn wachtwoord 2x in(die ik wil gebruiken) en mijn email en klik op volgende
  • En dan krijg ik dus de foutmelding: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200
Bel ze eens? Misschien dat zij meer weten dan de Vodafone-winkel.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311657

Topicstarter
Ja dat kan wel, ik dacht alleen als iemand het hier weet dan hoef ik niet te bellen. Wat meestal zo lang duurt. Maar dan ga ik vanmiddag toch maar even bellen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 21:52
Ik heb ook problemen, ik zou vandaag over gaan, maar krijg een PDP melding. Dat ik niet geautenticeerd kon worden. 1200 gebeld, wachttijd duurt meer dan 10 min. dus er zal wel iets aan de hand zijn

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Anoniem: 311657 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:12:
Ik probeer me aan te melden voor My Vodafone maar ik krijg de hele tijd een fout melding.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Ik had eerst al een My vodafone account, en heb sinds vorige week dinsdag een abonnement met nummerbehoud. Dit is allemaal goed gegaan en het is dus dinsdag in gegaan, woensdag(vorige week) ben ik naar de winkel geweest om mijn telefoon op te halen en heb gelijk gevraagd of ik nog langer moest wachten of dat er een fout was. Toen werd me verteld dat ik langer moest wachten, maar het is nu al een week later en het werkt nog niet. Zou ik nog langer moeten wachten of is er toch een fout?
Hoe ik me probeer aan te melden:
  • Klik op registreren
  • Vul mijn telefoon nummer in en ontvang een smsje van 1200
  • Vul het tijdelijke wachtwoord in bij het volgende balkje (wanneer ze vragen om het wachtwoord wat je gestuurd krijt)
  • Vul mijn wachtwoord 2x in(die ik wil gebruiken) en mijn email en klik op volgende
  • En dan krijg ik dus de foutmelding: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Poos wachten. Mn vriendin had eerst prepaid bij Vodafone en daar ook gewoon een MyVodafone account op. Toen ze een abonnement afsloot kon ze geloof ik bijna een maand niet op MyVodafone. Zelfde probleem. Ik heb uiteindelijk de klantenservice gemaild en die hebben toen de account geactiveerd. Beetje ruk dat je er zelf zo achteraan moet, maar het blijft Vodafone he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-04 11:13

aap

Ik kon me eerst ook niet aanmelden voor MyVodafone (kreeg het smsje met wachtwoord niet). Helpdesk gebeld en die moesten iets resetten en 10 min. later werkte het wel.

Ik had eerst al via de website een vraag ingestuurd, maar daar werd vijf dagen later pas op geantwoord.

Kortom, gewoon meteen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dit heb ik al een jaar of 2 bij elk nieuw vodafone-abonnement. Kennelijk een hardnekkige storing ... gewoon ff bellen :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zelfde probleem ook gehad bij een overgang van prepaid naar abbo. Even contact gehad met de klantenservice en het probleem was binnen een uurtje opgelost. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1