Ik probeer me aan te melden voor My Vodafone maar ik krijg de hele tijd een fout melding.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Ik had eerst al een My vodafone account, en heb sinds vorige week dinsdag een abonnement met nummerbehoud. Dit is allemaal goed gegaan en het is dus dinsdag in gegaan, woensdag(vorige week) ben ik naar de winkel geweest om mijn telefoon op te halen en heb gelijk gevraagd of ik nog langer moest wachten of dat er een fout was. Toen werd me verteld dat ik langer moest wachten, maar het is nu al een week later en het werkt nog niet. Zou ik nog langer moeten wachten of is er toch een fout?
Hoe ik me probeer aan te melden:
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Ik had eerst al een My vodafone account, en heb sinds vorige week dinsdag een abonnement met nummerbehoud. Dit is allemaal goed gegaan en het is dus dinsdag in gegaan, woensdag(vorige week) ben ik naar de winkel geweest om mijn telefoon op te halen en heb gelijk gevraagd of ik nog langer moest wachten of dat er een fout was. Toen werd me verteld dat ik langer moest wachten, maar het is nu al een week later en het werkt nog niet. Zou ik nog langer moeten wachten of is er toch een fout?
Hoe ik me probeer aan te melden:
- Ik ga naar https://my.vodafone.nl/my_vodafone
- Klik op registreren
- Vul mijn telefoon nummer in en ontvang een smsje van 1200
- Vul het tijdelijke wachtwoord in bij het volgende balkje (wanneer ze vragen om het wachtwoord wat je gestuurd krijt)
- Vul mijn wachtwoord 2x in(die ik wil gebruiken) en mijn email en klik op volgende
- En dan krijg ik dus de foutmelding: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.