Dit product staat onder moederborden: pricewatch: Intel Desktop Board DH61BEB3 terwijl het een 10-pack betreft. Zitten consumenten hierop te wachten? Lijkt me niet.
Verwijderd
Dat het wel zo handig is dat uit de productnaam duidelijk wordt dat het om een 10-pack gaat? Ja, daar kan ik inkomen.
Voor de rest wordt al per winkel aangegeven of er zakelijk, particulier of aan beiden geleverd wordt. Ik denk dat je misschien onderschat hoeveel MKB de PW gebruikt
Voor de rest wordt al per winkel aangegeven of er zakelijk, particulier of aan beiden geleverd wordt. Ik denk dat je misschien onderschat hoeveel MKB de PW gebruikt
Hoewel Floppus een punt heeft en er absoluut wel markt voor is, kiezen we ervoor deze producten niet op te nemen in de Pricewatch. Dit vooral omdat er genoeg 'gewone' moederborden zijn in te voeren. Dit is dus een misverstandje.
Aan de prijsgrafiek te beoordelen was voorheen de prijs wel in orde en is er in juni opeens iets veranderd. De productcode (waar de prijzen van de winkels door gekoppeld worden) is aangepast. Het is nu even afwachten tot de volgende import van de prijzen en dan zal het herstelt moeten zijn.
Aan de prijsgrafiek te beoordelen was voorheen de prijs wel in orde en is er in juni opeens iets veranderd. De productcode (waar de prijzen van de winkels door gekoppeld worden) is aangepast. Het is nu even afwachten tot de volgende import van de prijzen en dan zal het herstelt moeten zijn.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?