You can't have everything. Where would you put it?
Ik had al wat screenies gezien, maar die suckten behoorlijk! Die models zagen er niet uit! Het lijkt te veel op UT.
BFP is echt een Total conversion van quake3.
en het is een heel cool spel.
Ikzelf heb bfp versie RC2
verschilt niet veel met rc1. alleen wat bugs verwijdert, nieuwe map. en sommige attacks verandert en getweaked.
Verwijderd
De levels zijn veel mooier geworden. De attacks zijn wat getweakt en de bots werken op veel meer maps.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
ze stellen het maar uit. het zou in december al uitkomen. inmiddels zijn er al een paar geleakte versies in omloop.
hun eigen domme schuld
Verwijderd
Maarreh et wordt tijd dat die lui et eens afmaken, want et is errug cool
heeft er iemand nog een andere link?
"If u do something do it with style, or do it at all."
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
HAVE FUN!
EDIT: gewoon deze url-knippen en plakken in je browser. er zijn iets van 30 bestandjes (ongeveer). in totaal 60 MB.
Er staat in de readme misschien wel rc1, maar rc2 is RC1, maar dan minder bugs en een map meer.
BTW weet iemand hoe ik die cellgames.pk3 aan de praat krijg?
E-mail adres is ook goed natuurlijk
Verwijderd
vooral dat snel vliegen
kan iemand mischien ff een server opzetten?
kunnen we tegen elkaar
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 'm gister gedownload bij deze link:
FTP://193.204.30.44/ /kadootje/ter/van/afscheidsfeesie/van/c-shaw/Kadootje voor c-shaw van 3CLipZ/Bid_For_Power_RC2/
Welke versie is dit nu???? De niewste?? of moet ik een andere hebben??
Het is niet de nieuwste, want ik had gehoord dat daar de 'Find the dragonballs' game in zat, die kan ik niet vinden...
IK WIL RC2 HEBBEN!!!!!!!!!!
Verwijderd
Nee bij mij doet ie het perfect. KAMAHAMEA!!ik had hem ook gedownload maar bij mij heb ik geen geluid heeft iemand van jullie daar ook last van?
weet niet wat er mis was opeens was er geluid heel vaag
Heb je ook een aparte link dat alleen de files staan van rc 2.0
| I've got permission to color outside the lines |
http://www.bidforpower.com/
Maar deze releases zijn eigenlijk alleen voor de leden/makers bestemd. IK WIL RC2!!!!!!!!!!!!!!!!!
mag ik je dan zeggen dat je geen RC2 hebtOp donderdag 22 maart 2001 08:30 schreef Bloodclot het volgende:
ftp://193.204.30.44/ /kadootje/ter/van/afscheidsfeesie/van/c-shaw/Kadootje voor c-shaw van 3CLipZ/Bid_For_Power_RC2/
HAVE FUN!
EDIT: gewoon deze url-knippen en plakken in je browser. er zijn iets van 30 bestandjes (ongeveer). in totaal 60 MB.
Er staat in de readme misschien wel rc1, maar rc2 is RC1, maar dan minder bugs en een map meer.
Ik heb vandaag de volgende link gevonden. maar het downloaden gaat een beetje shit. Met DAP kan ik hem niet downen. en met windows download gaat kut.
maar de link is als volgt van rc2. ik heb hem nog niet getest.
http://members.nbci.com/steven71/index.html
succes.
trouwens die ftp met dat cadeautje enzo is dacht ik rc1.5
heb hem al gedl'ed dl'en was geen probleem alleen die bestanden zijn fout of zo invalid ace file of zoietsOp zaterdag 24 maart 2001 22:41 schreef Bloodclot het volgende:
maar jij zij een ftp te hebben waar RC2 op staat.... kun je die even geven?
Ik heb vandaag de volgende link gevonden. maar het downloaden gaat een beetje shit. Met DAP kan ik hem niet downen. en met windows download gaat kut.
maar de link is als volgt van rc2. ik heb hem nog niet getest.
http://members.nbci.com/steven71/index.html
succes.
trouwens die ftp met dat cadeautje enzo is dacht ik rc1.5
MEER MANNETJES ?Op zondag 25 maart 2001 01:39 schreef Genotix het volgende:
mmm das wel jammer, heb het net zitten spelen en het is nu al cool, kan je nagaan als er meer mannetjes zijn en meer levels.. BRUUT
das pas in Phase 2
in RC2 zit wel Trunks bij
maar mijn ftp mag ik hier neit geven omdat er teveel illigale stuff op staat
hmmmzOp donderdag 22 maart 2001 08:30 schreef Bloodclot het volgende:
ftp://193.204.30.44/ /kadootje/ter/van/afscheidsfeesie/van/c-shaw/Kadootje voor c-shaw van 3CLipZ/Bid_For_Power_RC2/
HAVE FUN!
naja die versie die ik daar dus had geupload is NIET RC2... tis een geupdate rc1
ik heb net de echte RC2 binnen en die is VEEL VEEL VEEL beter
zal em nog wel erges uppen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Maar goed, dat wou ik niet melden. Wat ik wou zeggen is dat je dit filmpie maar es moet downloaden, DMaarten. Tis van de zelfde scene als in jouw icoontje, alleen dan van de Japanse (ongecensureerde) versie: http://www.planetnamek.com/cgi-bin/movie.cgi?mov=121_trunkskillsfuriza_cbl.mov. Daar kan je pas een leuk icoontje van maken.
Verwijderd
bfp is echt super vet alleen jammer dat in rc 1 niet alle velden het met bots doen.
bestaan er eigenlijk ook servers?
als ik hem zelf laat zoeken dan vind hij geen bfp servers weet iemand servers hier?
ip ff posten zou wel tof zijn.
hoe hebben ze freezer dan laten dood gaan?(ik heb de cn versie nog niet gezien).
bij guldo vond ik het ook minder
in de orginele versie is de kop van guldo eraf bij cn niet
Waar ziet iedereen toch die Japanse versie? Heb dr nu al meerdere mensen over gehoord.
en er is niet in geknipt
bij cn moet na de andriod nog de buu saga komen en gt moet ook nog komen
duurt wel ff
dragonball hebben ze heir zelfs overgeslagen.
ze zijn meteen bij z begonnen
ps niet om de mensen die het over andere dingen hebben af te zeiken, hor..
Verwijderd
Verwijderd
Thanks, maar als je zoveel moeite voor me doet dan moeten ze het wel doen heOp maandag 26 maart 2001 19:21 schreef deviln het volgende:
Nog een poging om deze post goed te krijgen:
DMaarten: Check dit maar es (als je op een link klikt zegt ie dat de URL niet bestaat. Kopieer dus ff de URL uit de link en zet 'm zelf in de Adresbalk):
Icon 1
Of een iets kortere versie:
Icon 2
Gebruik ze maar als je wilt. I don't care
Lees: "als je op een link klikt zegt ie dat de URL niet bestaat. Kopieer dus ff de URL uit de link en zet 'm zelf in de Adresbalk"Op dinsdag 27 maart 2001 02:27 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Thanks, maar als je zoveel moeite voor me doet dan moeten ze het wel doen he
Dat komt omdat DDS, waar het plaatje op staat, een beveiliging heeft zodat plaatjes die op de DDS staan alleen vanaf sites die ook op DDS staan kunnen worden bekeken. Je zal dat plaatje dus eerst ff ergens anders op internet moeten zetten voordat je 'm op GoT kunt gebruiken (Geocities heeft trouwens dezelfde beveiliging).
BTW: Naar GoT uploaden wil ook niet met deze gifjes. Ze zijn namelijk allebei groter dan 10 kb
Doe ff normaal man. 2 icons van een half MB. Niet iedereen heeft zo'n snelle verbinding hoor. Een beetje binnen de perken blijven mag wel.Op dinsdag 27 maart 2001 09:00 schreef deviln het volgende:
Ik zal nog es kijken of Fortunecity wel meewerkt:
Plaatje 1:
[afbeelding]
Plaatje 2:
[afbeelding]
edit:
Mooi, deze werken dus wel. DMaarten: Gebruik deze URLs voor je icoontje.
zal ik maar weer beginnen?
waar kunnen we rc2 dl'en:?
rc2 is voor ut q3 en deze topic is voor ut maar goed.
weet iemand zo nog servers vor rc1?
vind het wel roelen zo met bots maar tegen mensen zou ook leuk zijn.
in de servers lijst komen bij mij geen bfp servers te staan namelijk is wel jammer dus als iemand een ip weet>:)
Verwijderd
Ik had blijkbaar verkeerd gelezenOp dinsdag 27 maart 2001 09:00 schreef deviln het volgende:
Ik zal nog es kijken of Fortunecity wel meewerkt:
Plaatje 1:
[afbeelding]
Plaatje 2:
[afbeelding]
edit:
Mooi, deze werken dus wel. DMaarten: Gebruik deze URLs voor je icoontje.
Mijn redenen om dit te doen:Op dinsdag 27 maart 2001 12:36 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar verkeerd gelezenThanx man! Maar had je niet te doen of ben je gewoon zo aardig
1) Ik heb een hekel aan de censuur in die domme Amerikaanse versie van DB. Dus als ik Trunks op Freeza zie inhakken en Freeza blijft daarna gewoon 1 geheel, dan ben ik meteen geneigd er wat aan te doen
2) Ik hou nou eenmaal van rondklooien met verschillende progjes. Van een Quicktime filmpje een animated gif maken? Nooit gedaan, let's try
Maareh, laten we weer ff on-topic gaan. jazzVL wou volgens mij weten waar ie BFP RC2 vandaan kan halen. Iemand?