Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
Beste Tweakers,
Nadat bij mijn Logitech MX518 de rechtermuisknop gister niet meer werkte heb ik hem opengemaakt om het te inspecteren.
Ik heb vast kunnen stellen dat het klikcontactje van de rechtermuisknop kapot is.

Op het contactje staat de volgende informatie:
2290RZ2 China
D2FC-F-7N
Afbeeldingslocatie: http://shop.accessory4you.com/05-chanpin/img/201012718395PCAC289-1A.jpg

Is het een mogelijkheid om dit onderdeel te vervangen? ik zou er met eventuele moeite aan kunnen komen, maar zelfs met een electriciën als vader weet ik niet of je dit succesvol kunt vervangen.
Ik neem aan dat er geen mogelijkheid is om het zelf proberen te repareren.
Hem terugsturen (bol.com) zou een laatste optie kunnen zijn, maar ik neem aan dat er na het openen van de muis geen garantie meer op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik gok dat dit bij een electronica onderdelen zaak te koop is voor een paar euro. En als je een beetje met een soldeerbout om kan gaan komt het vast goed. Misschien willen ze het zelfs wel in die zaak voor je doen.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:44
Zolang de printplaat niet beschadigd is - en dus alleen de schakelaar kapot is zou het geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Brian1454 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:59:
Hem terugsturen (bol.com) zou een laatste optie kunnen zijn, maar ik neem aan dat er na het openen van de muis geen garantie meer op zit.
De service van Logitech is (meestal) érg goed te noemen, je kunt hen altijd eens mailen. Wie weet zijn ze heel erg coulant? (Verwacht niet dat ze je zomaar een nieuwe muis opsturen, maar als zze echt hun best doen willen ze mss wel het correcte onderteeltje opsturen naar je?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Volgens mijn zijn dat gewoon standaard microswitch die je bij elke elektroboer kan kopen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
na een chatsessie een mailtje gestuurd naar de Logitech support (inderdaad betere support dan ik verwacht had met dank aan jape), hopelijk kunnen ze er iets aan doen want zo kan ik geen starcraft spelen >.<
Pagina: 1