Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc komt niet veder dan bios

Pagina: 1
Acties:

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hallo mensen nadat me vorige moederbord stuk was ben ik overgestapt naar AMD.

Ik kom dus niet veder dan bios alles wordt herkent in bios(harddisk/ssd) dus dat is het probleem denk ik niet. Ik wil dus booten F12 kom ik in het boot menu echter blijft hangen met zwart scherm en puntje dat staat te flikkeren.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met zo'n vage beschrijving zal niemand wat kunnen. Geef merk + type van al je hardware, heb je al een Linux live CD geprobeerd, verschillende hardware loskoppelen, staat je OS op SSD of HD, etc. Nu kan alleen een helderziende iets zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Amdwarrior
  • Nu online
Gaat om een pricewatch: Gigabyte GA-990FXA-UD3 met een AMD Phenom x6 1190.

Ik heb nog geen os erop staan (Windows staat op USB)

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 02:37
@gambieter, je was me voor. Ik wou vragen waarom z'n pc daar stond en of het in ieder geval een goeie film was.

Maar, @TS idd, hardware, OS is nog niet zo belangrijk

who put a "stop payment" on my reality check

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 02:37
Amdwarrior schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:55:
Gaat om een pricewatch: Gigabyte GA-990FXA-UD3 met een AMD Phenom x6 1190.

Ik heb nog geen os erop staan (Windows staat op USB)
En het geheugen?
Krijg je ook een melding te zien?

who put a "stop payment" on my reality check

• Amdwarrior
  • Nu online
DaRk PoIsOn schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:56:
[...]

En het geheugen?
Krijg je ook een melding te zien?
Geheugen is net nieuw en met vorige pc getest met memtest geen fouten.

Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c389/supper_slappy/20110727_004.jpg
Dit krijg ik dus

[ Voor 18% gewijzigd door Amdwarrior op 27-07-2011 17:59 ]

• Amdwarrior
  • Nu online
Ook vaag dit in bios boot prioriteit op usb op 1 gezet dan wil ie wel maar via F12 dus niet :S

Verwijderd

Amdwarrior schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:52:
Hallo mensen nadat me vorige moederbord stuk was ben ik overgestapt naar AMD.

[...]
Ik neem aan dat je wel hebt beseft dat je dan ook je systeem opnieuw moet installeren ? (i.e. windows opnieuw installeren enzo ...). Zo niet --> dat is je probleem.

anders kijk eens naar het instellen BOOT device/prioriteit. USB als eerste, daarna andere devices. Legacy USB aanzetten wil ook wel eens helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 18:07 ]

• Amdwarrior
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:04:
[...]

Ik neem aan dat je wel hebt beseft dat je dan ook je systeem opnieuw moet installeren ? (i.e. windows opnieuw installeren enzo ...). Zo niet --> dat is je probleem.
Kan het zo zijn de vorige keer met een braak moederbord wou ik dus Windows 7 Installeren halferwege hield ie er mee op.

Zou het daar aan kunnen liggen ? Maar wel vreemd dat ik niet kan booten via F12 maar alleen via BIOS.

• Amdwarrior
  • Nu online
Ook ik heb het gevonden was een sata kabel kleine beuk in. Maar nog een vraag ik voel even die heatpipes die gene onder de processor en naast die zijn erg heet klopt dit?

Of is dit koeling van Northbridge?

Verwijderd

Ik heb je vorige topics over defecte HDD/SDD bijgehouden, toen je topic over defect geheugen gelezen en vervolgens je topic over verbogen pinnetjes op je i7 mobo bijgehouden. Nu heb je nieuwe onderdelen (heb je trouwens snel gedaan :P) en werkt het weer niet? Zou het niet verstandig zijn om iemand anders je pc te laten assembleren en installeren, zoals velen je al eerder aangeraden hebben?

• Amdwarrior
  • Nu online
werkt al weer hoor ;) Ik had zo crap moederbord en iets te fanatiek erop gedrukt.

Nu AMD Phenom x6 23 idle :P

Verwijderd

Amdwarrior schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:39:
werkt al weer hoor ;) Ik had zo crap moederbord en iets te fanatiek erop gedrukt.

Nu AMD Phenom x6 23 idle :P
23 graden?
Pagina: 1