Yamaha NS-s34

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-03 07:23
Hallo,

Ik ben op zoek naar nieuwe speakers voor op mijn kamer. Ik gebruik nu een Pioneer VSX-407RDS receiver met 2 JVC boxen (komen van dit setje)

Nu was ik op zoek naar nieuwe speakers, voor een niet al te hoge prijs. Ze worden voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren (Dance/dubstep/rock/rap/klassiek etc.) en soms ook wel eens op een filmpje te kijken.

Nu zag ik op marktplaats deze speakers: http://link.marktplaats.nl/468820146

Yamaha luidsprekers NS-S34
2-Weg bass reflex speaker system
Nominale (continue) belastbaarheid: 60 Watt
Maximale belastbaarheid:120 Watt
Frequentiebreik: 35 - 20.000 Hz
Impedantie: 8 Ohm

Zou dit een grote verbetering zijn t.o.v. de JVC speakertjes? Of kan ik beter kijken naar iets anders?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 14:58
Gezien het budget denk ik dat je beter geluid krijgt als je een compactere luidspreker neemt. Ik denk dat je qua geluid blijer word van een setje als de "Teufel VT11". Anders wachten tot er op marktplaats wat moois voorbij komt; KEF, Wharfedale, Monitor audio, o.i.d.

This message was deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-03 07:23
Die Teufel zien er wel heel mooi uit! Kan helaas slechts één (duitse) review vinden. Die zijn er wel heel positief over. Daar staat wel dat het vooral goed is voor kleinere ruimtes (10-20m²). Mijn kamer is ongeveer 30m² en ik houd er wel van om het volume soms ver open te draaien, zou ik niet te weinig hebben aan dit setje?

Ben sowieso van plan, als ik boekenplank speakers koop, om ze later uit te bereiden met een kleine subwoofer (deze bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397269

80 euro is geen voor die yamahas:), ik zou zeggen, kope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 14:58
In een grotere ruimte op een wat hoger volume gaat het niet lukken. Dan heb je echt een wat grotere luidspreker nodig (maar dat kan nog steeds een boekenplank model zijn) maar dan word de keuze een stuk lastiger. Een kleine subwoofer zal het laag dan wel wat extra's geven maar goede luidsprekers geven bij muziek al het meeste weer. Zelf ben ik aan het kijken voor een setje Wharfedale diamonds 8.2, 9.2 of 10.2. Deze zullen als PC luidsprekers gebruikt gaan worden maar zijn al te koop voor minder dan 100,- op de bekende handelswebsites.

This message was deleted