Een aantal dagen gelezen ben ik begonnen met het installeren van een Small Business Server 2011 Essentials. Alles is tot dusver gelukt, alleen het importeren van het aangeschafte certificaat lukt mij niet. Het certificaat is aangeschaft op eNomCentral (op aanraden van SBS2011 zelf) en betreft een "GeoTrust RapidSSL" certificaat. De aanvraag (CSR) voor het certificaat is gemaakt door SBS2011 zelf en deze is dan ook gebruikt om het certificaat aan te maken. Wat ik geleverd heb gekregen van eNomCentral/GeoTrust is een xxx.crt bestand.
Het probleem is het volgende. Op een zeker moment vraagt SBS2011 Essentials om een PFX-certificaat met een wachtwoord, zie de afbeelding hieronder.

Ik zou echter niet weten waar ik dit bestand en wachtwoord vandaan zou moeten halen en deze is (bij mijn weten) ook nooit aangemaakt. Misschien is dit een nogal stomme vraag, ik heb al veel gegoogled, maar niets nuttigs gevonden. Wat doe ik fout?
Het probleem is het volgende. Op een zeker moment vraagt SBS2011 Essentials om een PFX-certificaat met een wachtwoord, zie de afbeelding hieronder.

Ik zou echter niet weten waar ik dit bestand en wachtwoord vandaan zou moeten halen en deze is (bij mijn weten) ook nooit aangemaakt. Misschien is dit een nogal stomme vraag, ik heb al veel gegoogled, maar niets nuttigs gevonden. Wat doe ik fout?