Hallo GoT,
Ik heb gisteren een custom PC in elkaar geknutseld maar zodra ik hem opstart krijg ik geen POST beep (er zit wel een speakertje op), en ik kan de computer ook niet uitschakelen tenzij ik de switch op de voeding omklik.
Alle fans gaan wel draaien en ik heb alles zo aangesloten als in de handleiding stond.
Ik heb de volgende componenten:
Asrock G41MH/USB3 moederboard
Intel Q6600 Core 2 Quad processor
EVGA 9800GT Hybrid Power grafische kaart
Corsair DDR3 8GB 1333 XMS CL9 Kit2 CMX8GX3M2A1333C9 ram geheugen
Be Quiet! Dual-Rail 500 Watt PSU
Scythe Mugen 3 CPU Cooler
Cooler Master Elite 430 Case
Ik heb de optische drive, card reader, twee harde schijven, de CPU, de grafische kaar en de PSU uit mijn vorige computer gehaald, waar alles het perfect deed. De enige nieuwe componenten zijn dus het mobo, het ram, de cooler en de case.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
Mastermind
Ik heb gisteren een custom PC in elkaar geknutseld maar zodra ik hem opstart krijg ik geen POST beep (er zit wel een speakertje op), en ik kan de computer ook niet uitschakelen tenzij ik de switch op de voeding omklik.
Alle fans gaan wel draaien en ik heb alles zo aangesloten als in de handleiding stond.
Ik heb de volgende componenten:
Asrock G41MH/USB3 moederboard
Intel Q6600 Core 2 Quad processor
EVGA 9800GT Hybrid Power grafische kaart
Corsair DDR3 8GB 1333 XMS CL9 Kit2 CMX8GX3M2A1333C9 ram geheugen
Be Quiet! Dual-Rail 500 Watt PSU
Scythe Mugen 3 CPU Cooler
Cooler Master Elite 430 Case
Ik heb de optische drive, card reader, twee harde schijven, de CPU, de grafische kaar en de PSU uit mijn vorige computer gehaald, waar alles het perfect deed. De enige nieuwe componenten zijn dus het mobo, het ram, de cooler en de case.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
Mastermind
There is no real life, there is just AFK.