Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Daar hebben bankjes niet zo heel veel mee te maken, het gaat om de modules (of sloten, net hoe je het wil bekijken).MsG schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:16:
In de pricewatch is 1 latje van 4GB geheugen goedkoper dan 2 van 2GB, echter mis je dan het voordeel van 2 bankjes die gelijktijdig kunnen lezen en schrijven.
Ik lees dat de 1215N wel 8 GB aankan. Dus als ik 1 x 4 neem gaat dat niet enorm slechter dan 2 x 2? Als dat wel meevalt kies ik namelijk liever 1 X 4.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Met 1 module heb je slechts singlechannel. Als dat genoeg bandbreedte geeft maakt het niet zoveel uit, anders kan eea vertragen. Maar goed, dat is makkelijk te testen, bench het ding zoals je hem nu hebt. Trek er 1 module uit en bench nog een keertje en kijk of je grote verschillen ziet.
Dual channel is op zich wel een plus in performance, maar of je dat ook merkt in zo'n trage EEC pc.... dat betwijfel ik.Releases schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:30:
4GB is de max, dus 2x2GB.
nvm

[ Voor 94% gewijzigd door GENETX op 27-07-2011 14:55 ]
Weet je zeker dat er nu 2x1 in zit? Volgens de Asus-site zit er één SO-Dimmslot in en kan er maximaal 4 GB in.
Het gaat hier overigens om een Atom 525. Dus van Dual-Channel is geen sprake in dit geval.
Het gaat hier overigens om een Atom 525. Dus van Dual-Channel is geen sprake in dit geval.
Ja heb hem open gehad, 2 X 1 GB.
Hmm dual channel kent ie niet? Dan koop ik gewoon 1 X 4 denk ik.
Hmm dual channel kent ie niet? Dan koop ik gewoon 1 X 4 denk ik.
met 1x4 kun je er alsnog later nog 4 gb bij doen.
Pagina: 1