'Eenderde telco's wereldwijd rekenen ander tarief voor ...

Pagina: 1
Acties:

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Veel van die providers rekenen niet extra voor WhatsApp en Skype, zoals KPN en Vodafone in Nederland van plan waren, maar rekenen juist niets voor toegang tot Facebook of content van partners, schrijft Allot in een niet vrijelijk toegankelijk rapport, gebaseerd op gegevens van meer dan 50 wereldwijde providers, die samen meer dan 250 miljoen klanten hebben.
Ligt het aan mij of loopt het cursieve gedeelte niet helemaal? Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat het zinsdeel probeert te zeggen.

Nogmaals, bovenstaande kan aan mij liggen. :P

edit:
Oh, nu ik de eerste reactie lees lijkt het erop alsof sommige providers in het geheel niets (ook geen datakosten?) vragen voor toegang tot bijvoorbeeld Facebook. Dan klinkt het al iets logischer, maar dat haalde ik niet uit het artikel.

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 27-07-2011 11:22 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Er zijn al een aantal edits geweest op het artikel zo te zien. Het leest nu veel beter en is een stuk duidelijker geworden wat mij betreft :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Inderdaad, was hier ook al iemand opgevallen. Dank voor melding :)