Windows Phone Mango nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Topicstarter
Er staat in dat er een Fujitsu telefoon is aangekondigt, maar dat typenummer en de foto is van een Toshiba.
Fujitsu heeft inmiddels voor de Japanse markt zijn eerste Mango-telefoon aangekondigd. De IS12T is waterdicht, iets dat gegarandeerd moet worden middels een IPX-5-certificaat. De Fujitsu-telefoon draait op een Qualcomm Snapdragon MSM8655, die met de Adreno 205 een snellere gpu aan boord heeft dan de huidige Windows Phone-modellen. De IS12T, die onder meer in roze en geel verschijnt, heeft een 3,7"-scherm met een resolutie van 800x480 pixels. Die resolutie is ook onder Mango de maximale resolutie van Windows Phones.

[ Voor 71% gewijzigd door Gé Brander op 27-07-2011 09:20 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
En in hetzelfde bericht: 'rtm' heeft nu een popup die claimt dat het 'ready for manufacturers' betekent. Dit moet 'release to manufacturing' zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Cruz op 27-07-2011 10:16 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Idd beide aangepast :)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Topicstarter
Ik zie nog steeds Fujitsu er bij staan in het nieuwsbericht, en die heeft volgens mij echt niets van doen met Toshiba. ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iJpxhvyM8iNhnPfm7ZB8gh9f/thumb.png
De telefoon staat ook onder 'by Toshiba'

Het enige wat ik weet is dat er in 2009 de HDD afdeling van Fujitsu overgegaan is naar Toshiba. Verder is er geen fusie/samenwerking bekend tussen beide bedrijven.

Waar komt de link met Fujitsu dan vandaan?

Never mind, ik zie het nu ook op Nu.nl op een foto met op de achtergrond Fujitsu. Klopt dus wel. Was mij alleen dus nog niet bekend die samenwerking. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gé Brander op 27-07-2011 12:19 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Idd, het is Fujitsu-Toshiba, die deze telefoon samen lanceren :)