Bootcamp Windows7 start niet meer op (na Lion install), BSOD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-10 09:17
Tot de installatie van Lion had ik geen problemen met mijn Windows7 installatie onder bootcamp. Ik merk nu dat ik Windows niet meer kan starten. Na inloggen en tonen van het bureaublad stop Windows door een bluescreen te geven. Opstarten in "veilige modus" werkt, maar ik heb geen idee waar ik het probleem moet zoeken.
Hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand tips om dit op te lossen, of zou de Lion install puur toeval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Wat je eventueel zou kunnen proberen is gebruik maken van de Windows 7 CD (vanaf CD booten) en hem recoveren vanuit daar?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Zal ik eens proberen, bedankt.
Ik ben dit niet meer gewend iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
CaVeFiSh schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:37:
Wat je eventueel zou kunnen proberen is gebruik maken van de Windows 7 CD (vanaf CD booten) en hem recoveren vanuit daar?
Dit mocht ook niet baten. De recovery procedure vind geen problemen...
Ik ga het maar opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-10 11:12
je kunt als goed is ook gewoon even windows7 erop nieuw OVERHEEN installeren, dan heb je alle bestanden en programma's etc nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
sweebee schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:38:
je kunt als goed is ook gewoon even windows7 erop nieuw OVERHEEN installeren, dan heb je alle bestanden en programma's etc nog.
Helaas resulteerde dit ook in een bluescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je nu eens verteld welke bluescreen je krijgt ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Ik heb hem nu dus niet meer, maar bij de extra info stond naast een hoop info die ik nu niet meer uit mijn hoofd kan oprakelen een door Mickeysoft aangeduide type: "bluescreen"
Dat vond ik verhelderend genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:16
Als je hulp zoekt, dan verwachten we van jou ook wat inzet. Kortom, probeer zo specifiek mogelijk te zijn met de gevraagde informatie :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1