Toon posts:

Voor de gamers over steam install Black ops

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Messchien is het bij jullie al bekend,maar ik wil het toch even delen.
Bij de game black ops voor de pc moet je eerst steam installeren en een account aanmaken.
Als je dat hebt gedaan kun je verder installeren met black ops,prima.
Maar als je het spel hebt geregisteerd bijvoorbeeld met je email heb je een probleem als je het spel later wilt verkopen steam laat niet toe dat er een nieuwe account word aangemaak.
Met andere woorden als je het spel later verkoopt kan de nieuwe eigenaar er niets mee,misschien wel als de nieuwe eigenaar al een geldige steam account heeft dat heb ik niet kunnen controleren.
Ik raad dus aan het spel in de winkel nieuw te kopen en niet 2de hands op marktplaats bijvoorbeeld!
Dit geld ook voor modernwar2 , modernwar4 kan je nog gewoon installeren.
Natuurlijk zijn er andere manieren voor,maar als je een spel koopt verwacht je toch dat het werkt.

Mvg,
RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:01
Dat is toch al langer bekend? CoD:MW2, CoD:BO en vele andere Steam games kunnen niet doorverkocht worden (zonder het Steam account mee over te dragen). Het is inderdaad soms een spijtige zaak, maar daar moet je mee leren leven.

Ik hoop dat jij niet het prooi bent geweest van iemand die zijn CoD:BO zogezegd tweedehands heeft verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Welkom op tweakers!

Het is echter niet de bedoeling zomaar losse topics aan te maken, hoewel dit allang bekend is had het bijv. wel in het Call of Duty MW2 topic gekund. Daarnaast zul je even moeten letten op je spelling want je post is erg lastig te ontcijferen. Dit topic gaat hierbij dan ook dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.