yo
Ik had vandaag zoals gewoonlijk internet op mn pc, ging even weg en liet mn pc aan staan. Toen ik terug kwam zag ik dat ik geen internet meer had:
Ik heb een USB netwerkadapter, maar deze wordt door mijn pc niet meer herkent..
heel het huis heeft internet behalve mijn pc.
Heel af en toe herkent mijn pc mijn usb wel en herkent hij de netwerkadapter, maar na een paar seconde komt er weer de melding 'het usb-apparaat wordt niet herkend'
Wat heb ik geprobeerd:
Systeemherstel
Alles unpluggen en weer opnieuw inpluggen
Router en modem reset
USB poorten uninstalled
Driver uninstalled
Reg cleaned
Alle USBpoorten geprobeert (waar andere usb wel werken, zoala muis)
Ik maak gebruik van draadloos internet, met een WL591U adapter. Dit werkt al een paar jaar goed tot vandaag. Verder gebruik ik als driver Ralink en heb een router van linksys.
Iemand enig idee hoe ik dit gefixt krijg?
Ahdanke (let aub niet op spelfouten e.d. danku)
Ik had vandaag zoals gewoonlijk internet op mn pc, ging even weg en liet mn pc aan staan. Toen ik terug kwam zag ik dat ik geen internet meer had:
Ik heb een USB netwerkadapter, maar deze wordt door mijn pc niet meer herkent..
heel het huis heeft internet behalve mijn pc.
Heel af en toe herkent mijn pc mijn usb wel en herkent hij de netwerkadapter, maar na een paar seconde komt er weer de melding 'het usb-apparaat wordt niet herkend'
Wat heb ik geprobeerd:
Systeemherstel
Alles unpluggen en weer opnieuw inpluggen
Router en modem reset
USB poorten uninstalled
Driver uninstalled
Reg cleaned
Alle USBpoorten geprobeert (waar andere usb wel werken, zoala muis)
Ik maak gebruik van draadloos internet, met een WL591U adapter. Dit werkt al een paar jaar goed tot vandaag. Verder gebruik ik als driver Ralink en heb een router van linksys.
Iemand enig idee hoe ik dit gefixt krijg?
Ahdanke (let aub niet op spelfouten e.d. danku)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 01:11 . Reden: probeer update ]