De zonnevlam van 8 juni (?) dit jaar heeft mij aan het denken gezet. Waarschijnlijk heeft deze zonnevlam de aarde erg veel schade toegebracht. Daarom zat ik te denken aan een mogelijk schild voor elektromagnetische straling en plasmabeams vanuit de zon of welke andere hoek van het heelal dan ook. Ik denk alleen dat het vervaardigen daarvan knap stom zou zijn, want waarschijnlijk houden dit soort beams de aarde in de juiste positie van het heelal, ik zie het maar als poolen
Voor overige info, zie Star Trek - oplossingen tegen de volgende uitbarsting zeer welkom, ik weet alleen nog niet of ik het lees, want ik moet nog bijkomen van deze
De gevolgen van drugs zijn erg vernietigend en als je je afvraagt waarom dan komt hier in deze alinea het antwoord op deze vraag. Door drugs vernietig je jou eigen lichaam de meeste drugs tasten de hersenen aan en je conditie er zijn zelfs drugs die veel verder als dat gaan die tasten dan zelfs je spierweefsel aan.
Dit is niet het enige gevolg van drugs. Er is nog een ding wat drugs als gevolg heeft en dat is dat je door je verslaving zo diep zinkt dat je jou eigen familie kan kwijtraken en dat je de personen die het dichtst bij je staan alleen maar kwijt kan raken door een drug.
sorry kon het niet laten....
Dit is niet het enige gevolg van drugs. Er is nog een ding wat drugs als gevolg heeft en dat is dat je door je verslaving zo diep zinkt dat je jou eigen familie kan kwijtraken en dat je de personen die het dichtst bij je staan alleen maar kwijt kan raken door een drug.
sorry kon het niet laten....
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Je haalt elektriciteit en electromagnetische straling door elkaar.
Ter geruststelling:
1) Het zijn twee heel verschillende zaken.
2) Een schild tegen electromagnetische straling hebben we al. Dubbel uitgevoerd zelfs. Zoek even op ozonlaag en Van Allengordel.
3) Een schild dat alle electromagnetische straling tegenhoudt is niet handig: dan wordt het erg koud en donker hier. Hint: zichtbaar licht is ook electromagnetische straling, alleen kunnen we het toevallig zien.
Aangezien hier op geen enkele manier een vruchtbare discussie uit voort gaat komen gaat dit topic dicht.
Ter geruststelling:
1) Het zijn twee heel verschillende zaken.
2) Een schild tegen electromagnetische straling hebben we al. Dubbel uitgevoerd zelfs. Zoek even op ozonlaag en Van Allengordel.
3) Een schild dat alle electromagnetische straling tegenhoudt is niet handig: dan wordt het erg koud en donker hier. Hint: zichtbaar licht is ook electromagnetische straling, alleen kunnen we het toevallig zien.
Aangezien hier op geen enkele manier een vruchtbare discussie uit voort gaat komen gaat dit topic dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()