Toon posts:

Shoppen bij surfspot.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje..
Ik wil graag MS Office Mac kopen bij surfspot.nl ( 47 eurie ).
Ik zie alleen nergens wat staan over de licentie die ik erbij krijg; hoe lang is deze geldig?
Hoe kan ik dat vinden, of weet iemand dat ?

Groetjes!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:30

BrammT

The one and only!

In principe is de licentie geldig totdat je stopt met studeren, maar je kunt hem gewoon blijven gebruiken. ;)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BrammT schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:58:
In principe is de licentie geldig totdat je stopt met studeren, maar je kunt hem gewoon blijven gebruiken. ;)
Naar mijn weten is dat alleen het geval met de licenties voor docenten en medewerkers binnen het onderwijs. Deze licentie is geldig zolang deze een aanstelling hebben bij een opleiding. Voor studenten, die daarom ook een iets hogere prijs betalen, blijft de licentie ook na het afronden van de studie geldig. Het zou me trouwens verbazen als dit niet op de surfspotwebsite vermeld staat...

Verwijderd

Topicstarter
Luit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:07:
[...]

Naar mijn weten is dat alleen het geval met de licenties voor docenten en medewerkers binnen het onderwijs. Deze licentie is geldig zolang deze een aanstelling hebben bij een opleiding. Voor studenten, die daarom ook een iets hogere prijs betalen, blijft de licentie ook na het afronden van de studie geldig. Het zou me trouwens verbazen als dit niet op de surfspotwebsite vermeld staat...
Jaah zal ook wel, maar ik kan het alleen nergens vinden..
Dus vraag ik het hier maar even aan alle tweakende mensen hier! :)

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
MS Office Mac blijft gewoon geldig. Je moet het zien als of je het bij een gewone winkel koopt. je hebt een licentie die voor altijd goed blijft. alleen er zit een beedje studenten korting op van de overheid.

Na dat je stopt met studeren blijft die licentie gewoon geldig.

Dit is niet bij alle programmas, zoals bij AutoCAD is je licentie 'slechts' 50 maanden (oid) geldig, en dan is je autocad 'illegaal'. maar dat is bij office niet, naar mijn idee.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11-2025
Maar let wel op dat je de CD versie van een product besteld en niet de Download. Want de download laat zich alleen eenmalig installeren op het systeem waarop je het hebt gedownload. Je kunt niet een iso binnenhalen voor eigen archief. En, als je geen student meer bent kun je niet meer inloggen op de Surfspot site en dus ook niet meer bij je downloads en codes. Daarnaast kun je niet zowel de download als de CD versie samen bestellen, dus ook hier even opletten.
Pagina: 1