[NBBG Aanschaf] Gamesysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben Zarif (16) en ik kom uit Harderwijk. Ik ben een enorme fan van Tweakers.net. Ik bezoek Tweakers.net al bijna drie jaar lang meerdere keren per dag en ik ben van plan dit te blijven doen. Ik bezoek wel eens de forum, maar ik zet meestal geen/nooit een antwoord in een topic omdat ik vind dat ik misschien wel een dom antwoord geef tussen al deze tweakers hier.

Als ik problemen had met m'n PC of laptop ging ik altijd naar een andere forum (ik durf geen naam te noemen), omdat ik het daar gewend was. Deze keer wil ik het hier proberen, omdat er hier een grotere gemeenschap is.

Ik speel al sinds m'n 6e games en ik vind ze nog steeds leuk. Ik speelde ze meestal op een gameconsole, maar ik wil het nu op een gamecomputer proberen. Ik heb boven een erg oude PC staan en ik heb ook nog een laptop, maar zijn beide niet geschikt voor gamen, alleen kan ik op m'n laptop League of Legends wel op low settings spelen. Ik heb eigenlijk nog nooit een game op max settings gespeeld, omdat ik dan zwaar begon te laggen, maar wil dat heel graag doen.

Een PC kopen, kocht ik tot nu toe altijd braaf uit een winkel samen met m'n pa, maar ik hoor vaak dat dat een slecht idee is, omdat je dan heel veel centjes voor het merk betaald. Dus ben ik anders op zoek gegaan naar een computer.

Ik wil een gamesysteem waarmee ik de meeste games waaronder Black Ops, Battlefield 3 (die nog moet uitkomen), Assassin's Creed: Brotherhood en andere hardcore games (exclusief Crysis 2) op max settings kunnen spelen. Ik wil niet straks een doos op m'n deurmat waar allemaal losse onderdelen in zitten, zodat ik zelf de PC in elkaar moet zetten, want dat kan ik niet! Ik wil een gamemachine die al in elkaar is gezet.

Na een tijdje zoeken vond ik zelf deze http://www.dragoncomputer...com_virtuemart/Itemid,26/. Ik ben zelf niet zo goed in het uitkiezen van een PC, dus wil ik dat jullie hier even naar kijken, of naar andere PC's die ze daar aanbieden, of jullie kunnen mij ook een totaal andere PC laten zien. Ik wil maximaal €700,- uitgeven aan een gamecomputer (inclusief besturingssysteem).

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd en dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb de CSL Beleid eerlijk gezegd globaal gelezen en alleen naar andere topic titels gekeken. Ik hoop dus dat m'n titel goed is en dat ik m'n topic niet in een verkeerde sub-forum heb gezet.

Alvast bedankt,

Zarif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Hey, er is een appart topic waar je dit soort vragen kan stellen, verder is de prijs van het systeem wat je linked wel goed, maar je gaat daar mee niet alles op maximale settings kunnen spelen (dat gaat voor E700,- sowieso waarschijnlijk niet lukken). Probeer je vraag wat korter te formuleren (nog een keer wat wil je er mee doen en specifieker wat voor soort componenten je in gedachten had) en stel het dan in het BBG GameSysteem topic. (Geef ook even aan of je een compleet systeem wil kopen of dat je het zelf in elkaar wilt zetten / in elkaar wilt laten zetten.)

Edit: hier dus [BBG aanschaf] Gamesysteem daar wordt je vast goed geholpen!

[ Voor 20% gewijzigd door roy-t op 26-07-2011 20:07 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik zal er straks even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NBBG staat trouwens voor notebook best buy guide. Voor desktopsystemen moet je de N laten vallen ;)

Lees het beleid nog maar eens een keer door. Je kan ook *LET OP* - Wat moet ik kopen erbij pakken voor wat meer hapklare brokken.

Dit topic is gesloten.