Schaduw strepen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Ik heb een tijd terug een Voodoo 3 3000 gekocht. Soms komen achter de letters en lijnen, enz roze lijnen. Weet iemand of er iets aan te doen is? Een klap tegen het beeldscherm aangeven wil ook wel eens helpen. Aan en uit zetten niet (van de monitor) Foto's staan op: http://members.tripodnet.nl/HansCeelen/streep.html
Hieronder staat wat ik precies heb, en ik heb een "Target" monitor. Dx 7.0b en Win '98 Nieuwste Voodoo 3 3000 drivers.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 19 maart 2001 20:07 schreef Aerox.2000 het volgende:
Ik heb een tijd terug een Voodoo 3 3000 gekocht. Soms komen achter de letters en lijnen, enz roze lijnen. Weet iemand of er iets aan te doen is? Een klap tegen het beeldscherm aangeven wil ook wel eens helpen. Aan en uit zetten niet (van de monitor) Foto's staan op: http://members.tripodnet.nl/HansCeelen/streep.html
Hieronder staat wat ik precies heb, en ik heb een "Target" monitor. Dx 7.0b en Win '98 Nieuwste Voodoo 3 3000 drivers.
hm... een klap op de monitor geven wil nog wel eens helpen???? dat lijkt me dus een slechte verbinding in je monitor of aan het snoer.....

Target??? Benniknietzoblijmee.... kep er ook een gehad... op zich geen problemen mee gehad, maar kvond het nou niet echt een geweldige monitor....

Verwijderd

Hallo Aerox.2000,

Wat ik op de site zie is een duidelijk probleem met je RGB instelling (R-ood G-roen B-lauw). Als het goed is zitten er op de monitor knopjes waarmee je verschillende dingen in de monitor kunt afstellen. Zoek eens bij RGB. Vervolgens kun je de horizontale positie van de rode groene en blauwe kleuren iets veranderen waardoor ze, bijvoorbeeld bij een lijn, precies op dezelfde plaats komen. Nu is dat niet het geval, en krijg je een rode schaduw omdat de rode kleur afwijkt.

Ik hoop dat je er uit kunt komen! Veel succes.

Aan de andere kant......als het met een klap weg gaat......:?