Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

User vanuit AD naar lokaal verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:21
Hallo

Ik ben op dit moment bij een bedrijf waar de lokale server binnenkort eruit gaat. Het bedrijf heeft gekozen om over te gaan op Microsoft 365. Men logt op dit moment in op een SBS2003 server(AD). Ik wil nu één voor één de gebruikers van de server plukken zodat ze weer in een werkgroep komen.

Ik zoek een tooltje of werkwijze waarbij ik snel en makkelijk de insellingen van diverse programma's kan opslaan en vervolgens kan importeren in het nieuwe lokale account. Zo merkt de gebruiker niet of nauwelijks wat van de verplaatsing. Outlook e.d. doe ik handmatig omdat we daar de microsoft tool voor gebruiken.

Het gaat mij meer om favorieten, applicatie instellingen(office), kan ik gewoon c:\document_settings\application data kopiëren/plakken?

Info:
Windows XP 32 bit
Server= Small Business 2003

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Appie Heijn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:18:

Het gaat mij meer om favorieten, applicatie instellingen(office), kan ik gewoon c:\document_settings\application data kopiëren/plakken?
Nee.

Gebruik de File and Settings Transfer Wizard (FAST) of zoek naar USMT. (3.0.1)
Wikipedia: User State Migration Tool

[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 26-07-2011 20:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:21
alt-92 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:22:
[...]

Nee.

Gebruik de File and Settings Transfer Wizard (FAST) of zoek naar USMT. (3.0.1)
Wikipedia: User State Migration Tool
Thanks die ga ik eens even proberen :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L