Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Boot hangt na partitie operatie.

Pagina: 1
Acties:

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21
Hoi,

Ik verplaatste m'n hdd naar een ssd m.b.v. een hdd-copy programma. WindowsXP, WindowsVista en Windows7 zijn vervolgens weer te kiezen en te booten.

Hierna vergrootte ik de derde partitie met Windows7 en verplaatste hem wat naar achteren, vervolgens vergrootte ik de tweede partitie met Vista en verplaatste hem iets naar achteren. Daarna vergrootte ik de eerste partitie van XP iets van voren en van achteren.

Hierna startte enkel Vista niet meer op: blijft hangen op het inlogscherm. Reparatie m.b.v. de Vista installatie-dvd werkt niet, krijg een melding dat dit niet automatisch te fixen is. In het log zie ik een melding staan over 'bad driver'. Hoe is dit eventueel te fixen/oorzaak te achterhalen? Dank :)

[ Voor 0% gewijzigd door ParkOverall op 26-07-2011 22:33 . Reden: Stijlfout ]

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Kan Vista misschien niet overweg met die SSD en heeft een driver nodig? Of er is iets fout gegaan met resizen en een bestand is niet 100% meer.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21
Vista schoon geplaatst op die partitie werkt normaal; Vista kan dus overweg met de ssd. Ik heb het twee maal gedaan en enkel Vista werkt beide keren niet, dus het zit hem waarschijnlijk niet in een fout bij het resizen.