PS3/XBOX 360 i.c.m. Interactieve TV van KPN

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

In december zijn mijn ouders overgestapt van XS4ALL naar KPN. Dit hebben we gedaan omdat bij kpn al wél Interactieve TV beschikbaar was. Echter heb ik continu problemen met mijn PS3 om te kunnen gamen. Ik heb nu wel NAT 2 gekregen, maar ben er niks mee opgeschoten. Via diverse tutorials op internet heb ik het alsnog niet werkend gekregen. Nu zat ik dus te denken of het met een 360 wél zou werken...

Op internet kun je er amper wat over vinden bij de KPN klachtenfora dus leek het alsof het probleem minder vaak voorkwam. Nu vroeg ik me af of er mensen op Tweakers.net waren die hier een ervaring mee hadden & nu dus of een PS3 of een XBOX 360 werkend hebben gekregen i.c.m. een Experiabox, want dit veroorzaakt alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mijn ouders hebben ook de beruchte KPN bundel, en aangezien je daar een ADSL Modem bijkrijgt van KPN zonder dat ze de inloggegevens vermelden zit je helaas vast aan wat KPN wel en niet toelaat.

Zelf heb ik dit gezeur met een xbox360 gehad, de NAT op closed of open maakte niks uit, ik kon geen parties joinen en online games waren amper te vinden.

Mijn oplossing was uiteindelijk verhuizen en Ziggo nemen :+ Maar daar schiet jij niet zoveel mee op. Je zou nog kunnen proberen de gegevens bij KPN los te peuteren of je even flink kwaad te maken aan de telefoon, maar meer valt er niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kutkutkut. Haha, dan wordt het mn ouders in december toch maar overhalen, want dit is onmogenlijk. Niks lijkt te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Geen ervaring met interactieve TV, maar mijn 360 werkt gewoon achter de ExperiaBox. Uiteraard wel wat poorten moeten forwarden daarvoor.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mijn PS3 werkt ook nromaal met de ExperiaBox ondanks dat het NAT type 3 is. Gek genoeg heb ik toch geen last van lag, terwijl anderen dat wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar bij is het zo dat als ik porten forward, dit dan werkt. Maar een paar minuten later weer eruit te zijn verdwenen. Kun jij dan aangeven wat je precies gedaan hebt? @RedFox

Moest je er iets voor doen? @uniciteit
Pagina: 1