Ik ben al een tijd aan t kijken naar een nieuwe telefoon en misschien kunnen jullie me helpen iets vergelijkbaars te vinden als deze telefoon:

Motola Milestone 3, ook wel Verizon droid 3 genoemd.
Deze telefoon is in principe precies wat ik zoek maar niet in europa te krijgen, ook exporteren is lastig aangezien ze alleen met en Verizon (vodafone US) abonnement worden verkocht en geblokkeerd zijn voor andere providers. Dus ook vodafone NL helaas.
Nu ben ik op speurtocht naar iets vergelijkbaars waarbij de belangrijkste punten zijn: Android, touchscreen minimaal 3.5 inch en een full qwerty toetsenbord die onder het scherm weg klapt. In het verleden toestellen zoals de HTC Tytn 2, Google G1 enz gehad en een dergelijk design zoek ik weer. Een volledig touch zonder toetsenbord bevalt me niet goed, dat heb ik nu 3 maand gehad en blijf het lastig vinden om er mee te typen onder het rijden en dergelijke (weet ik, t mag niet...). Ook een blackberry 9700 bold gehad maar t nadeel hiervan vond ik weer t kleine scherm.
Ik kwam zojuist ook nog de volgende telefoon van Toshiba tegen die gister aangekondigd is voor September dit jaar:

) maar zoek toestellen in dit segment.
In europa is helaas niet veel markt voor zulke telefoons met toetsenbord terwijl ze in amerika en azie juist het meest verkochte type telefoons zijn. Daarom hoor ik graag meerdere modellen die ook aan dit wensen lijstje voldoen en relatief nieuw zijn (absoluut niet langer dan 6 maanden geleden gelanceerd)
Alvast bedankt voor het meedenken en eventueel suggesties.

Motola Milestone 3, ook wel Verizon droid 3 genoemd.
Deze telefoon is in principe precies wat ik zoek maar niet in europa te krijgen, ook exporteren is lastig aangezien ze alleen met en Verizon (vodafone US) abonnement worden verkocht en geblokkeerd zijn voor andere providers. Dus ook vodafone NL helaas.
Nu ben ik op speurtocht naar iets vergelijkbaars waarbij de belangrijkste punten zijn: Android, touchscreen minimaal 3.5 inch en een full qwerty toetsenbord die onder het scherm weg klapt. In het verleden toestellen zoals de HTC Tytn 2, Google G1 enz gehad en een dergelijk design zoek ik weer. Een volledig touch zonder toetsenbord bevalt me niet goed, dat heb ik nu 3 maand gehad en blijf het lastig vinden om er mee te typen onder het rijden en dergelijke (weet ik, t mag niet...). Ook een blackberry 9700 bold gehad maar t nadeel hiervan vond ik weer t kleine scherm.
Ik kwam zojuist ook nog de volgende telefoon van Toshiba tegen die gister aangekondigd is voor September dit jaar:

Overigens heb ik t volgende gelezen:This 4 inch QWERTY phone will be running Android 2.3.4, and features an upgraded 1.4Ghz Snapdragon processor, 4-inch Full Wide VGA display and a slide-out, full QWERTY keyboard.
Additional specs include an 8 megapixel camera, support for IR data transmission, WiFi and Bluetooth, and the phone itself has a stated 300 minutes of talk time and 260 hours standby.
Ik hoef dus geen advies om welke aan te gaan schaffen (die keuze maak ik zelf welVragen over welke telefoon/tablet aan te schaffen zien we om de volgende redenen liever niet in Android:
Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wilt een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, zien we "Welke moet ik kopen"-topics liever niet.
In europa is helaas niet veel markt voor zulke telefoons met toetsenbord terwijl ze in amerika en azie juist het meest verkochte type telefoons zijn. Daarom hoor ik graag meerdere modellen die ook aan dit wensen lijstje voldoen en relatief nieuw zijn (absoluut niet langer dan 6 maanden geleden gelanceerd)
Alvast bedankt voor het meedenken en eventueel suggesties.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 15:39 ]