Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd aan t kijken naar een nieuwe telefoon en misschien kunnen jullie me helpen iets vergelijkbaars te vinden als deze telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.newcellphonesblog.com/wp-content/uploads/2011/07/Motorola-DROID-3-Android-phone-verizon.jpg

Motola Milestone 3, ook wel Verizon droid 3 genoemd.

Deze telefoon is in principe precies wat ik zoek maar niet in europa te krijgen, ook exporteren is lastig aangezien ze alleen met en Verizon (vodafone US) abonnement worden verkocht en geblokkeerd zijn voor andere providers. Dus ook vodafone NL helaas.

Nu ben ik op speurtocht naar iets vergelijkbaars waarbij de belangrijkste punten zijn: Android, touchscreen minimaal 3.5 inch en een full qwerty toetsenbord die onder het scherm weg klapt. In het verleden toestellen zoals de HTC Tytn 2, Google G1 enz gehad en een dergelijk design zoek ik weer. Een volledig touch zonder toetsenbord bevalt me niet goed, dat heb ik nu 3 maand gehad en blijf het lastig vinden om er mee te typen onder het rijden en dergelijke (weet ik, t mag niet...). Ook een blackberry 9700 bold gehad maar t nadeel hiervan vond ik weer t kleine scherm.

Ik kwam zojuist ook nog de volgende telefoon van Toshiba tegen die gister aangekondigd is voor September dit jaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidauthority.com/wp-content/uploads/2011/07/QWERTY-Superphone-2011-Toshiba.jpg
This 4 inch QWERTY phone will be running Android 2.3.4, and features an upgraded 1.4Ghz Snapdragon processor, 4-inch Full Wide VGA display and a slide-out, full QWERTY keyboard.
Additional specs include an 8 megapixel camera, support for IR data transmission, WiFi and Bluetooth, and the phone itself has a stated 300 minutes of talk time and 260 hours standby.
Overigens heb ik t volgende gelezen:
Vragen over welke telefoon/tablet aan te schaffen zien we om de volgende redenen liever niet in Android:

Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wilt een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, zien we "Welke moet ik kopen"-topics liever niet.
Ik hoef dus geen advies om welke aan te gaan schaffen (die keuze maak ik zelf wel ;) ) maar zoek toestellen in dit segment.
In europa is helaas niet veel markt voor zulke telefoons met toetsenbord terwijl ze in amerika en azie juist het meest verkochte type telefoons zijn. Daarom hoor ik graag meerdere modellen die ook aan dit wensen lijstje voldoen en relatief nieuw zijn (absoluut niet langer dan 6 maanden geleden gelanceerd)

Alvast bedankt voor het meedenken en eventueel suggesties.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Van de Motorola Milestone 3, zijn verschillende uitvoeringen al bekend:

---Motorola XT883, te koop in China

Nog geen info bekend over ondersteunde netwerken, standbytijd en gesprekstijd, prijzen en locks...

---Motorola Droid 3, te koop in Amerika met als ondersteunde netwerken:
WCDMA 850/1900/2100, CDMA 800/1900, GSM 850/900/1800/1900
HSDPA 10.2 Mbps (Category 9/10), CDMA EV-DO Release A, EDGE Class 12, GPRS Class 12, HSUPA 5.76 Mbps

De standbytijd van deze versie ligt op 300 uur en de beltijd op 550 minuten

Nadelen van deze versie, de Droid 3 zijn:
  • Verizonlocked, dus een toestel die niet out-of-the-box in Nederland te gebruiken is.

Hij valt wel te unlocken door een unlockcode te kopen, deze kosten via internet zo'n $ 30,00.
  • De HSDPA-netwerksnelheid die wordt ondersteund is maximaal 10.2Mbps.

In Nederland wordt er al gebruikt gemaakt van hogere snelheden, wat dan niet gehaald wordt.
  • Er staat redelijk veel Verizonsoftware op deze device, oftewel onnodige bloatware.

Dit is leuk als je er gebruik van gaat maken, maar hier in Nederland is dat niet aan de orde.
  • Er staan twee logo's van Verizon op dit toestel, namelijk op de voor- en achterkant.

Heel erg is het niet, maar heel sexy of goed voor de doorverkoop is het natuurlijk ook niet.
Voordelen van deze versie, de Droid 3 zijn:
  • Losse prijs van het toestel bedraagt slechts $ 429,00*

Omgerekend is dat zo'n € 300,00, wat natuurlijk een topprijs is.

* bij deze prijs komen nog de zogenaamde sales tax en uiteraard eventuele importkosten
  • De community voor de Droid 3 zal groter zijn dan voor de andere uitvoeringen
---Motorola XT860 4G, te koop in Canada met als ondersteunde netwerken:
WCDMA 850/1900/2100, GSM 850/900/1800/1900
HSDPA 14.4 Mbps (Category 9/10), EDGE Class 12, GPRS Class 12, HSUPA 5.76 Mbps

De standbytijd van deze versie ligt op 240 uur en de beltijd op 580 minuten

Wat er nog niet bekend is van deze versie, de Motorola XT860 4G zijn:
  • Zit er een simlock op of niet en is het toestel dus out-of-the-box wel in Nederland te gebruiken?
  • Staat er veel Bellsoftware op deze device, oftewel onnodige bloatware die niet gebruikt wordt?
  • Losse prijs van het toestel is nog niet bekend en zal het toestel uberhaupt los te verkrijgen zijn?
Voordelen van deze versie, de Motorola XT860 4G zijn:
  • De HSDPA-netwerksnelheid die wordt ondersteund is maximaal 14.4Mbps.
  • Er staan geen logo's van Bell op dit toestel, waardoor het een strakke, cleane look heeft.
Momenteel ziet het er naar uit dat als je een van deze devices in Nederland wil gebruiken, je het beste de Motorola XT860 4G kan bemachtigen, omdat de Droid 3 toch wat meer en grotere minpunten heeft dan deze versie. Een losse (verkoop)prijs is momenteel nog onbekend voor dit toestel.

Topics op internet over het gebruik van deze devices
in landen waar hij niet (officieel) uit wordt gebracht:

Droid 3 in GSM?
Droid 3 sim unlock discussion
Droid 3 unlockable
Droid 3 Verizon vs. Unlocked vs. China version..?
Which 'version' of the Droid 3 will work the best in Europe / The Netherlands

De Toshiba heeft mooie specs als ik het mag geloven, maar ik heb in de afgelopen +/- 5 jaar in Nederland nergens meer een Toshiba toestel gezien, dus of het ligt aan mij of Toshiba is net als Motorola niet meer erg druk bezig in Nederland. Dat zou impliceren dat je ook moet gaan importeren, maar let dan op de ondersteuning van de verschillende netwerken anders zal je straks zien dat je Toshiba hier niet zal gaan werken, dat is zonde!

Er zijn verschillende topics op Tweakers over nieuwe Androidtoestellen (en ook met toetsenbord) oa: Qwerty Androids. Daar worden onder andere de T-mobile MyTouch Slide 4G nog besproken en ook zijn er geruchten over een nieuwe Androider van Dell, de Hancock, met specs als volgt: Android Ice Cream, dual core CPU, 4 inch qHD scherm, 8MP + 1.3MP, 1080p & qwerty keyboard. Voor de rest zeer weinig bekend inderdaad... Erg jammer hoor!

Houd zelf ook van highend telefoons met fysiek toetsenbord, maarja die zijn er maar weinig...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:20

Praetextatus

the dutch_paki

Je hebt ook nog de Desire Z

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:20:
Daarom hoor ik graag meerdere modellen die ook aan dit wensen lijstje voldoen en relatief nieuw zijn (absoluut niet langer dan 6 maanden geleden gelanceerd)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
Vergeet niet de sony ericsson xperia pro, die wel gewoon in nederland beschikbaar komt
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_pro-3779.php

[ Voor 18% gewijzigd door DoubleYouPee op 27-07-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

HTC Merge? (ook uit de states the halen binnenkort)

Als je toch ga importeren, zou ik liever voor dit toestel gaan, HTC Sense > Moto Blur, maar belangrijker, HTC's support heeft zich in mijn visie al een stuk beter bewezen dan die van Moto.

Het ding is alleen, alle uitschuivende toestellen hebben dezelfde Qualcomm 8255 chip, welke toch wel een beetje 2010 is... En veel bedrijven blijven deze tot eind 2011 introduceren op toestellen...

Nou weet ik niet precies hoe goed die OMAP4 dual 1ghz gaat worden, maar ik kan me alleen maar voorstellen dat het al een slag beter is dan wat veel andere toestellen gebruiken. Aan de andere kant, de optimalisatie van Moto is nooit heel goed geweest, dus daar vrees ik ook wel een beetje voor.

Die toshiba die je daar laat zien, is als het goed is de KG02. Dit toestel had net als de voorganger aanvankelijk de 8250 op de specs staan, maar die heeft plaats gemaakt voor de 8255, overclocked naar 1,4Ghz. Oftewel hetzelfde chipje als in de HTC Desire Z werd geintroduceerd, waar deze chip toen nog op 800mhz liep. (maar de 1,4ghz al haalde). De nieuwere toestellen met deze chip hebben al gedemonstreerd dat deze ook prima op 1,8Ghz kan werken.

Ik denk daarom dat je ipv de Toshiba net zo goed voor de makkelijker verkrijgbare Sony Experia Pro kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De Merge is voor zo ver ik weet geen GSM phone dus die heb ik ook niet genoemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een snelle reactie aangezien ik niet heel veel tijd heb O-) :z

De T-mobile MyTouch Slide 4G was ik na het plaatsen van dit topic inderdaad al tegen gekomen, dat er een topic was waarin meerderen werden besproken had ik niet opgemerkt / gevonden! Dankjewel voor de verwijzing er naar! Tevens ga ik die Dell eens bekijken.

Ik ben van de milestone 3 wel benieuwd wanneer iemand deze importeert of hij werkt en ook daadwerkelijk alle netwerken/ internet ondersteund. Daarnaast vind ik het interessant/belangrijk welke snelheden hij dan behaald aangezien de telefoon naar mijn idee de snelheden die in nederland aangeboden worden niet kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat staat ook netjes aangegeven, werken op het GSM-netwerk zal die zeker..
Nadeeltje is dat hij HSDPA-snelheden tot 10,2Mbps aan kan, en sommige providers bieden al 14,4Mbps aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:24:
Dat staat ook netjes aangegeven, werken op het GSM-netwerk zal die zeker..
Nadeeltje is dat hij HSDPA-snelheden tot 10,2Mbps aan kan, en sommige providers bieden al 14,4Mbps aan.
Ach, met de nieuwe abbo's binnenkort maakt et toch niet zo veel meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met +- 9Mbps ben ik ook al ruim tevreden en voorziet ruim in mijn internet behoeftes.
Het is alleen de vraag als hij dit gaat halen aangezien de telefoons niet bedoeld zijn voor een gsm netwerk aangezien dat niet gebruikt wordt door verizone. Ik zet er mijn twijfels bij totdat het tegendeel door een europese gebruiker bewezen wordt ;) Ik denk dat ik maar even afwacht totdat de canadese versie uitkomt en die bestel/importeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DoubleYouPee1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:34:
Ach, met de nieuwe abbo's binnenkort maakt et toch niet zo veel meer uit
Vodafone komt met 14,4Mbps abbo's, toch wel zo leuk als je het dan eventueel, in de best mogelijke omstandigheden ook kunt ontvangen. Zou immers zonde zijn als de hardware het zou afkappen natuurlijk..
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:41:
Met +- 9Mbps ben ik ook al ruim tevreden en voorziet ruim in mijn internet behoeftes.
Het is alleen de vraag als hij dit gaat halen aangezien de telefoons niet bedoeld zijn voor een gsm netwerk aangezien dat niet gebruikt wordt door verizone. Ik zet er mijn twijfels bij totdat het tegendeel door een europese gebruiker bewezen wordt ;) Ik denk dat ik maar even afwacht totdat de canadese versie uitkomt en die bestel/importeer :)
Het is gewoon een global phone met simkaartslot, net als er een global edition van de Droid 2 bestond...
Daarmee waren wat problemen icm het Vodafone netwerk heb ik gelezen, maar Google er is op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellen ook nog niet gelaunchte mobieltjes mee?
ik zelf zit te wachten op een smartphone met een dual core soc die full hd makkelijk kan afspelen (high profile hoeft niet, die nemen toch teveel ruimte in) en natuurlijk een Qwerty toetsenbord ik dacht eerst aan de Milestone 3, maar die heeft een brak pentile display, en dat vind ik foei lelijk, maar de Omap Soc kan volgens mij makkelijk full hd main profile aan, dus heb ik besloten om nog even te wachten op de Dell Hancock, een "gelekt" toestel met even goede specs maar met hopelijk een normaal RGB scherm en geen pentile scherm,
hij moet begin volgende maand uitkomen, en als dat niet gebeurt kijk ik wel verder of wacht ik nog,
een maandje wachten kan geen kwaad, behalve als je nog snel een normaal vodafone abbo wil afsluiten.

http://www.gizmocrave.com...m-smartphone-by-2011-sep/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Volgens mij zijn er (achteraf) weinig klachten van het scherm v/d milestone 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:12:
En ook zijn er geruchten over een nieuwe Androider van Dell, de Hancock, met specs als volgt:
Android Ice Cream, dual core CPU, 4 inch qHD scherm, 8MP + 1.3MP, 1080p & qwerty keyboard.
Voor de rest zeer weinig bekend inderdaad... Erg jammer hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:46:
[...]

Vodafone komt met 14,4Mbps abbo's, toch wel zo leuk als je het dan eventueel, in de best mogelijke omstandigheden ook kunt ontvangen. Zou immers zonde zijn als de hardware het zou afkappen natuurlijk..

[...]

Het is gewoon een global phone met simkaartslot, net als er een global edition van de Droid 2 bestond...
Daarmee waren wat problemen icm het Vodafone netwerk heb ik gelezen, maar Google er is op zou ik zeggen.
Mijn zorgen gaan meer uit naar de authentificatie methode (PAP of CHAP) aangezien door vodafone CHAP gebruikt wordt en wereldwijd PAP veel meer gangbaar is. Ik heb eerder met import toestellen (meizu) daar problemen mee gehad en uit ellende zelf maar een stukje software geschreven om dit probleem op te lossen.
Het werkte hierna overigens wel vlekkeloos maar toch zie ik het niet zitten om dit nogmaals te gaan doen, het moet gewoon out of the box goed functioneren op een redelijke snelheid.
Gezien het feit dat de Meizu M9 ook een global phone is en tevens ook een CE keurmerk heeft ontvangen onlangs behoud ik mn twijfels dus. ;) Eerst zien dan geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn conclusie was dan ook, even wachten kan geen kwaad ;) er zullen nog wel meer qwerty's uitkomen met monster specs de komende 1-3 maanden, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:54:
[...]

mijn conclusie was dan ook, even wachten kan geen kwaad ;)
Voor mij wel, kan tot <5 september verlengen.. anders moet ik dus sowieso naar sim-only gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik hier ook in de wacht gezet ga worden fabamdpc ;) Het is hopelijk te overleven met een tijdelijke nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:54:
[...]

Voor mij wel, kan tot <5 september verlengen.. anders moet ik dus sowieso naar sim-only gaan
Dell hancock komt pas in "begin september uit" volgens de roadmap, zal wel eerst in America zijn en eind september pas in europa, als hij niet vertraagt is, die is dus geen optie voor je.
misschien komt de htc doubleshooter nog uit binnenkort, maar das ook slechts een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[b]djunicron schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:34:

Die toshiba die je daar laat zien, is als het goed is de KG02. Dit toestel had net als de voorganger aanvankelijk de 8250 op de specs staan, maar die heeft plaats gemaakt voor de 8255, overclocked naar 1,4Ghz. Oftewel hetzelfde chipje als in de HTC Desire Z werd geintroduceerd, waar deze chip toen nog op 800mhz liep. (maar de 1,4ghz al haalde). De nieuwere toestellen met deze chip hebben al gedemonstreerd dat deze ook prima op 1,8Ghz kan werken.
Ik praat over de Regza IS11T, de KG02 heb ik eerlijk gezegd ook al 9 maanden terug aangekondigd/gelekt gezien en kan er nu nog altijd NIETS over vinden :X :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
doubleshooter? haha :P ook wel de my touch 4g slide. Denk niet dat die nog naar europa gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:52:
[...]

Mijn zorgen gaan meer uit naar de authentificatie methode (PAP of CHAP) aangezien door vodafone CHAP gebruikt wordt en wereldwijd PAP veel meer gangbaar is. Ik heb eerder met import toestellen (meizu) daar problemen mee gehad en uit ellende zelf maar een stukje software geschreven om dit probleem op te lossen.
Het werkte hierna overigens wel vlekkeloos maar toch zie ik het niet zitten om dit nogmaals te gaan doen, het moet gewoon out of the box goed functioneren op een redelijke snelheid.
Gezien het feit dat de Meizu M9 ook een global phone is en tevens ook een CE keurmerk heeft ontvangen onlangs behoud ik mn twijfels dus. ;) Eerst zien dan geloven :)
Vodafone ondersteund zowel PAP als CHAP.
Probleem met verschillende Motorola toestellen op het vodafone netwerk zijn om de volgende reden:
after having trouble connecting to some of my cellular provider services, i have found that no matter what i enter in the User/Pass configuration in the APN settings, its always using the same User/Pass, which is
user: NotUsed@nobody.com
password: NotUsed

after few searches, i have found that the atrix is using the user and password that configured at the file: /system/etc/ppp/peers/pppd-ril.options
so no matter what is configured at the APN setting, it will always use the config from the file...

i do have the ability to edit the default user and password in the file, but still i cannot use more then one user and password...(i've also tried write a '#' before these lines, but it didn't worked out....)
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:58:
doubleshooter? haha :P ook wel de my touch 4g slide. Denk niet dat die nog naar europa gaat komen
ik verwachte ook niet dat de evo 3d in europa zou uitkomen omdat het nu eenmaal een sprint branded toestel is,
en toch heeft htc het voor melkaar gekregen om em in europa te launchen, lach niet te vroeg dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PAP werd door vodafone NL destijds alleen goedgekeurd met door hun geverifieerde toestellen. Dus import ging destijds niet door uit china. Maar tijden kunnen veranderd zijn dus dat weet ik niet. Destijds met Meizu was dat het probleem. (overigens was dat wel een top toestel en mijn beste ervaring met een volledig touch telefoon tot nu toe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is volgens mij toch echt de HTC doubleshot, waar helaas de geruchten over gaan dat hij met windows uitgeleverd gaat worden...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:00:
[...]

ik verwachte ook niet dat de evo 3d in europa zou uitkomen omdat het nu eenmaal een sprint branded toestel is,
en toch heeft htc het voor melkaar gekregen om em in europa te launchen, lach niet te vroeg dus 8)
Tja, ik heb mijn samsung jet nu al 2 jaar, en dat ding komt me de strot uit. Ik kan in augustus ook mn abbo verlengen met een desire Z of zo... (dat is ong. net zo duur als vodafone sim-only + €300 mobiel, maar dan heb ik meer sms/min)

[ Voor 8% gewijzigd door DoubleYouPee op 28-07-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 12:20

mace

Sapere Aude

Op zich een leuke telefoon natuurlijk maar hij is eigenlijk alweer verouderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me eerlijk gezegt echt tegen dat er zo weinig van dergelijke toestellen uitkomen ondanks dat de eerste google telefoon toch echt een G1 met qwerty was en een enorme hit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DoubleYouPee1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:17:
Vergeet niet de sony ericsson xperia pro, die wel gewoon in nederland beschikbaar komt
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_pro-3779.php
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, heb je waarschijnlijk ook een redelijke camera.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:08:
[...]

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, heb je waarschijnlijk ook een redelijke camera.
Ik vind deze telefoon alleen FOEILELIJK. Dat design *correctie: lelijke omhulsel*. Hoe kun je het zo ontwerpen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:10:
[...]

Ik vind deze telefoon alleen FOEILELIJK. Dat design *correctie: lelijke omhulsel*. Hoe kun je het zo ontwerpen... |:(
Klopt, hij is iets te rond. Daarnaast zijn de specs nauwelijks beter dan die van de desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Als het gaat om Qwerty Android in het algemeen, dan is daar al een topic voor: Qwerty Androids . (Graag daar verder gaan om verspreiding van dezelfde soort topics te minimaliseren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat gaat om alle qwerty's en niet om de highend'ers zoals Patrickker wenst:
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:12:
Er zijn verschillende topics op Tweakers over nieuwe
Androidtoestellen (en ook met toetsenbord) oa: Qwerty Androids.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:21:
dat er een topic was waarin meerderen werden besproken had ik niet opgemerkt / gevonden!
Dankjewel voor de verwijzing er naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

CLB schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 15:36:
Dat gaat om alle qwerty's en niet om de highend'ers zoals Patrickker wenst:[...]
Ik heb Qwerty Androids eigenlijk bedoeld voor highend qwerty's. Misschien moet ik dat specifieker aangeven, en het "qwerty slider" noemen. Ik kwam echter wat problemen tegen om het highend te houden, namelijk:
1) Een toestel dat nu high-end is, is dat niet meer over 2 jaar, waardoor het eigenlijk weer uit het topic verwijderd zou moeten worden. Toch gaan bijna alle nieuwe posts over high-end toestellen, en wordt er voornamelijk over high-end toestellen gesproken. Het topic kan beschouwd worden als een topic over high-end toestellen. Ook is de hoeveelheid posts per tijdseenheid niet dusdanig dat het niet meer te overzien is.
2) Van nieuwe qwerty toestellen die onofficieel in het nieuws komen, zijn de volledige specs vaak nog niet bekend, het is dan onduidelijk of het gaat om een mid-range toestel of een high-end. Toch is het dan handig om het toestel toch te vermelden, want het gaat mogelijk om een nieuw high-end toestel waarvan mensen op de hoogte gehouden willen worden.
3) Het is lastig een harde grens te trekken tussen een high-end en een mid-end toetstel. Is een 4" inch toestel per definitie een high-end? Ook als het slechts single core is? Is een dual-core toestel van 3.5 inch geen high-end?
4) De tabel geeft een duidelijk beeld van welke toestellen je zelf kan beschouwen als *high-end*, en welke toestellen vroeger *high-end* waren, en nu misschien beschouwd kunnen worden als *mid-end*.

Ik geef dus de voorkeur om qwerty toestellen te bespreken in Qwerty Androids. Just my two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laten we maar in dat qwerty topic verder gaan, ik ben druk aan het kijken naar de ontwikkelingen rondom de motorola overigens :)

@ MOD: Slotje met link naar qwerty topic ? :)
Pagina: 1