Ik heb op 08-06-2011, na telefonisch contact met de vraag of er ook naar Belgie wordt geleverd, een bestelling geplaatst bij voordeligeDVDs.nl, maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb al een drietal mails verstuurd met de vraag voor wat opheldering, maar ik krijg geen antwoord. In de laatste mail heb ik dan ook gevraagd de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten, maar ook hier geen gehoor. Dit lijkt me meer op fraude dan op een betrouwbare winkel.
Ik heb 18-07-2011 contact opgenomen met thuiswinkel.org (waar voordeligeDVDs.nl is aangesloten), maar nog steeds geen reactie van de winkel (fraudeurs ?).
Ik raad dus iedereen aan om deze webwinkel te vermijden.
Ook tips om mijn geld terug te zien zijn welkom.
Ik ga zowiezo klacht neerleggen bij politie wegens diefstal indien ik tegen het einde van de week nog steeds niets heb vernomen.
Ik heb 18-07-2011 contact opgenomen met thuiswinkel.org (waar voordeligeDVDs.nl is aangesloten), maar nog steeds geen reactie van de winkel (fraudeurs ?).
Ik raad dus iedereen aan om deze webwinkel te vermijden.
Ook tips om mijn geld terug te zien zijn welkom.
Ik ga zowiezo klacht neerleggen bij politie wegens diefstal indien ik tegen het einde van de week nog steeds niets heb vernomen.