Hallo ik heb de onderstaande configuratie draaien maar het systeem vertoont nog vaak freezes:
Asus P8P67Pro
Intel Core I7 2600K
Corsair Dominator 4x2 Gb CMP4GX3M2C1600C7
Nvidia Geforce GTX550ti
SSD,s Vertex3, Vertex2 en 2 Sata schijven
Geheugen staat ingesteld volgens de opgaaf van de fabrikant: 7-8-7-20 1,65 Volt 1600Mhz.
Het probleem is dat het systeem vaak freezed en wanneer ik ergens op klik de muis gaat draaien
voor een bepaalde tijd en dan pas het programma start ook lijkt het erop wanneer ik naar de Sata
schijven ga deze eerst nog op toeren moeten komen voordat ik toegang heb?
De SSD,s zijn aangesloten op de SATA600 poort en de SATA schijven op de SATA300 poort.
De blue screens zijn gelukkig verleden tijd sinds het omwisselen van Mushkin naar Corsair geheugen
maar het systeem is nog steeds niet stabiel.
Heeft er iemand nog een gouden tip hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Asus P8P67Pro
Intel Core I7 2600K
Corsair Dominator 4x2 Gb CMP4GX3M2C1600C7
Nvidia Geforce GTX550ti
SSD,s Vertex3, Vertex2 en 2 Sata schijven
Geheugen staat ingesteld volgens de opgaaf van de fabrikant: 7-8-7-20 1,65 Volt 1600Mhz.
Het probleem is dat het systeem vaak freezed en wanneer ik ergens op klik de muis gaat draaien
voor een bepaalde tijd en dan pas het programma start ook lijkt het erop wanneer ik naar de Sata
schijven ga deze eerst nog op toeren moeten komen voordat ik toegang heb?
De SSD,s zijn aangesloten op de SATA600 poort en de SATA schijven op de SATA300 poort.
De blue screens zijn gelukkig verleden tijd sinds het omwisselen van Mushkin naar Corsair geheugen
maar het systeem is nog steeds niet stabiel.
Heeft er iemand nog een gouden tip hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.