Toon posts:

Mails worden automatisch verwijderd op iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik hoop dat iemand me kan helpen hier want heb niet echt ver kunnen komen met google.

Ik heb een Microsoft Exchange mail account op mijn Iphone 4 staan. Ik heb deze na lang mailverkeer met de IT-afdeling ergens in CZ eindelijk op mijn Iphone kunnen zetten.

Het probleem nu is:
  • Outlook open = Geen mails Iphone
  • Outlook dicht = Mails op Iphone
  • Outlook weer open = Mails op Iphone worden verwijderd
Weet iemand hier hoe ik dit nu kan aanpassen dat de mails op mijn telefoon blijven staan.

Ik had dezelfde accounts ook op mijn Blackberry staan en daar werkte het wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:40

Scrummie

Think different

Outlook laat de berichten niet op je server staan. Verkeerde forum dus, lijkt me meer een instelling van Outlook die je aan moet passen.

Google eens op "outlook berichten op server achterlaten". Dan moet je een heel eind komen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je tip, maar dat werkt blijkbaar alleen voor POP3 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Is het niet nuttiger om dit bij je IT afdeling neer te leggen? Zij kunnen dit prima correct instellen denk ik zo. Over het algemeen wordt het bij bedrijven ook niet echt op prijs gesteld als werknemers zelf gaan 'prutsen'. ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan maar kreeg dit als antwoord terug:

Subject: RE: Mail account: *******@emea.foxconn.com

Hello ******,

Outlook can leave emails on the server, but this option is available for yahoo or gmail etc, not for Enterprise Exchange server, there are two option how outlook can operate:

1st leave all emails on email server – delivering email to mailbox (in Outlook account option) – advantage: emails available anywhere from any computer connected to the network or internet, disadvantage: small space to store your email (up to 200 MB)
2nd download all email to PST files stored in computer – delivery option to Personal Folders (in Outlook account option) – advantage: almost unlimited space for emails (limited HDD capacity), disadvantage : emails are downloaded from server, so they are available only from the one computer to where they have been downloaded.

There is nothing else between. You will need to choose one of this option..
K/R
Lukas

Maar heb het idee dat er toch nog een derde optie moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 14:52

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Als het een Exchange account is, en je het ook zo ingesteld hebt staan in Outlook, dan zou de e-mail juist op de server moeten blijven staan. Of dat optimaal is, is een tweede als je maar 200 MB hebt.
Maar wel vreemd dat ze zeggen dat dit niet beschikbaar is voor Exchange. Dat is meer een limitatie vanuit hun.

Als je het via Pop3 hebt ingesteld in Outlook, kan je aangeven dat er nog x dagen een kopie op de server moet blijven staan. Zet je deze groter dan die van je iPhone dan zie je in ieder geval op beide plekken je e-mail. Maar het blijft wat omslachtig.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is het een Enterprise Exchange Server en geen POP3 als ik het goed zeg.

Gebeurt ook dikwijls dat mijn iphone mails eerder ophaalt als Outlook maar 2 seconden later worden deze automatisch verwijderd op de Iphone.

Ik moet zeggen dat ik via mijn blackberry hier geen problemen mee had, maar dat zal komen omdat BB gebruik maakt van hun eigen servers.
Pagina: 1