Kan iemand mij wat tips geven hoe de GPU client van Folding@Home geconfigureerd dient te worden? Ik krijg 'm niet werkend op een Quadro 2000. Ik gebruik overigens de v7 beta client en ben een redelijk onervaren gebruiker. MIsschien is dit ook niet de juiste plek om dergelijke vragen te stellen?
Heb je de Windows (FAH V7) Install Guide gevolgt?
De kans bestaat dat je GPU niet op de whitelist staat, omdat het geen gebruikelijke consumentenkaart is. Door dit te rapporteren op het V7 FAHClient Open Beta forum kan er een issue van gemaakt worden in de FAHClient Trac.
De kans bestaat dat je GPU niet op de whitelist staat, omdat het geen gebruikelijke consumentenkaart is. Door dit te rapporteren op het V7 FAHClient Open Beta forum kan er een issue van gemaakt worden in de FAHClient Trac.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Ja, ik heb diverse topics gevonden op het internet met oplossingen. Allemaal verwijzen naar het gebruiken van andere nvidia drivers: ipv Quadro drivers Geforce drivers gebruiken of aanzienlijk oudere drivers. Geen optie voor mij... daar maar niet folden...
Heeft iemand nog een andere suggestie voor een Quadro 2000 met 275.36 driver?
Heeft iemand nog een andere suggestie voor een Quadro 2000 met 275.36 driver?
Ok, Boinc. Wil ik m'n bijdrage leveren aan DPC dan is alleen Seti@Home interessant? Ik vind iets medisch toch relevanter... desnoods wiskundig...
Sorry maar waar zie jij alleen maar SETI staan bij het GPU overzicht? Ik zie 12 NVIDIA projecten staan waarvan er inderdaad twee van SETI zijn.
Zover ik weet zijn er geen medische projecten onder BOINC die aan GPU-computing doen. Bij WCG schijnt het aan de zuiverheid van de berekeningen te liggen zover ik het me kan herinneren.
Zover ik weet zijn er geen medische projecten onder BOINC die aan GPU-computing doen. Bij WCG schijnt het aan de zuiverheid van de berekeningen te liggen zover ik het me kan herinneren.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Yup, je hebt gelijk. 't PCtje (i7-2600 + Quadro 2000) staat nu aan de Primegrid te werken.Xaverius schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:25:
Sorry maar waar zie jij alleen maar SETI staan bij het GPU overzicht? Ik zie 12 NVIDIA projecten staan waarvan er inderdaad twee van SETI zijn.

Goed bezig.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
ik heb primegrid nu ook te draaien naast WCG op een c2d e7600 met 9600gt
Nu draait alleen WCG (pc) en de PG (cuda) wu's staan in de wacht.
hoe kan ik PG ook laten draaien.
Nu draait alleen WCG (pc) en de PG (cuda) wu's staan in de wacht.
hoe kan ik PG ook laten draaien.
[ Voor 10% gewijzigd door gp500 op 27-07-2011 19:51 ]
Misschien kan je je vraag ook in het PrimeGrid-DPCH posten? In deze titel staat Folding dus wellicht weinig PrimeGrid'ers die het lezen.
Stop de verwelking!
Pagina: 1