Ik heb wat problemen met het systeem dat ik nu wat langer dan een week heb, ik heb het probleem al vanaf het begin. Dit zijn mijn specs:
Het probleem is dat de PC soms ineenkeer op zwart scherm schiet waar niet anders uit te komen is dan het uitzetten, met de knop want ik heb natuurlijk geen beeld. Het gebeurt ook niet random, tijdens het gamen heb ik nooit ergens last van, het komt alleen voor als ik sites kijk met meestal filmpjes dus ik denk dat het iets te maken heeft met Flash icm de AMD Drivers. Ik denk dat het aan mn videokaart ligt want het geluid loopt nog gewoon een tijdje door. Het is ook geen oververhitting, want ik heb tijdens een crash een keer de koperen heatsinks van de videokaart aangeraakt die een beetje bloot lagen en deze waren amper warm en zeker niet heet. De fans bleven ook gewoon door draaien. Ik heb met een multimeter het voltage van mn PSU gecheckt en deze klopte ook, op een halve Volt afwijking van de meter na, deze stind dus op 12.5V alleen de meter geeft altijd iets teveel aan. Weten jullie misschien een oplossing?
PS:
Ik heb de nieuwste Adobe Flashplayer gedowload
Ik heb de nieuwste AMD drivers(AMD Catalyst 11.6)
Ik heb de mobo drivers van disc geïnstalleerd.
Ik heb niet geOCt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Caviar Black WD6402AAEX, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 80,- | € 80,- |
| 1 | Cooler Master Elite 430 Window (Zwart) | € 39,15 | € 39,15 |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 164,01 | € 164,01 |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 47,56 | € 47,56 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 21,81 | € 21,81 |
| 1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 153,50 | € 153,50 |
| 1 | MSI P67A-C43 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 506,03 | |
Het probleem is dat de PC soms ineenkeer op zwart scherm schiet waar niet anders uit te komen is dan het uitzetten, met de knop want ik heb natuurlijk geen beeld. Het gebeurt ook niet random, tijdens het gamen heb ik nooit ergens last van, het komt alleen voor als ik sites kijk met meestal filmpjes dus ik denk dat het iets te maken heeft met Flash icm de AMD Drivers. Ik denk dat het aan mn videokaart ligt want het geluid loopt nog gewoon een tijdje door. Het is ook geen oververhitting, want ik heb tijdens een crash een keer de koperen heatsinks van de videokaart aangeraakt die een beetje bloot lagen en deze waren amper warm en zeker niet heet. De fans bleven ook gewoon door draaien. Ik heb met een multimeter het voltage van mn PSU gecheckt en deze klopte ook, op een halve Volt afwijking van de meter na, deze stind dus op 12.5V alleen de meter geeft altijd iets teveel aan. Weten jullie misschien een oplossing?
PS:
Ik heb de nieuwste Adobe Flashplayer gedowload
Ik heb de nieuwste AMD drivers(AMD Catalyst 11.6)
Ik heb de mobo drivers van disc geïnstalleerd.
Ik heb niet geOCt.