Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93918

Topicstarter
Wat vinden jullie de mooiste plaats om te wonen ten zuiden van Amsterdam?
Dan bedoel ik een plaats ten zuiden van Amsterdam waar je met de auto tot ongeveer een half uur reizen in Amsterdam bent.
Zelf hou ik wel van oude dorps- of stadscentra, jaren 30 woningen, sfeervol, liever geen vinex-achtige omgevingen.
Mooiste is natuurlijk subjectief, maar ik zie toch graag jullie reacties :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Ten zuiden van Amsterdam op een half uur? Onmogelijk :P

OF je zit midden op het goois matras tussen het kakvolk, OF je zit in de herrie van schiphol.
Blijft over 'iets' op Flevoland, maar dan zit je meteen langer dan een half uur in de file op de A6.

Dan blijft er eigenlijk alleen nog maar Haarlem over. En dan moet je niet in Schalkwijk zitten maar meer richting centrum of Overveen. (risico is dat je dan weer te dicht tegen Bloemendaal/Aardenhoudt komt en dan zit je weer tussen het kak..... keuzes... keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hm ok :-). En Aalsmeer dan, is dat nix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-07 10:43
Mooie woonomgeving ten zuiden van Amsterdam en niet te ver van de stad gaat natuurlijk wel wat kosten. Dit is namelijk een erg begeerlijke combinatie van eigenschappen.

Als je niet te sterk hecht aan de 30 minuten, dan kun je langs de A44 omlaag kijken, alles van Wassenaar omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kunt ook de A2 afzakken. Abcoude, Breukelen, Maarssen, Utrecht, De ronde venen, er is zat. Volgens mij is de A2 ook de enige die in de ochtend naar Amsterdam geen file heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 26-07-2011 10:46 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:39
Met of zonder file? Rand van Amsterdam of OV?

Zonder file ben ik vanaf Leiden binnen een half uur op de Zuidas. Ten noorden van Leiden liggen nog wat kleine dorpjes die ook wel binnen een half uur zullen liggen. De herrie van Schiphol hoor je in de meeste dorpen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op de fiets kom ik toch wel leuke plaatsen tegen.

Oudekerk aan de amstel
Muiden
Muiderberg
JvS schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:46:
Je kunt ook de A2 afzakken. Abcoude, Breukelen, Maarssen, Utrecht, De ronde venen, er is zat. Volgens mij is de A2 ook de enige die in de ochtend naar Amsterdam geen file heeft.
Abcoude ben ik door heen gereden met de fiets. Maar ik dacht dat ik nog in de bijlmer reed

Is het niet handig om eens zelf rond te gaan kijken ? Mooi is namelijk zo subjectief.

[ Voor 75% gewijzigd door LuCarD op 26-07-2011 10:51 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
30 minuten is wel heel erg afhankelijk van het tijdstip, maar als je de grootste spits ontloopt en ook iets richting het oosten gaat: Weesp, Abcoude, Bussum Muiden en voor de rest wat hierboven genoemd wordt met het probleem van Schiphol sterker wordt naarmate je meer naar het zuid-westen kijkt.

Ik denk dat heel veel boven de lijn hilversum-Breukelen-mijdrecht-NieuwVennep binnen de 30 te doen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:35
Je hebt er de nodige oude dorpjes en alles, erg mooie omgevingen. Rondom Loenen a/d Vecht bijvoorbeeld. En rondom die plassen. Weet niet of ik het straks kan betalen maar ik zou er graag wonen. Mooie ouderwetse huizen en een aardig groene omgeving met mooie historische panden her en der.
En het gooi kan altijd nog :P

Ik zou het dus in leuke dorpjes langs de A2 zoeken, en eventueel Oudekerk a/d Amstel.

[ Voor 12% gewijzigd door !null op 26-07-2011 10:52 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:45
Alphen aan den rijn. Via de n207 en a4 ben je met een halfuurtje in Amsterdam met de auto. In de spits staat de n207 wel een beetje vol want hij is eenbaans, maar die wordt nog verbreedt. Bus (370) doet het wel goed. 4 winkelcentra waarvan eentje wereldberoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36
Aalsmeer, Leimuiden, Rijnsaterwoude, Roelofarendsveen, Alphen a/d Rijn.. Allemaal +/- 30 min..

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kon natuurlijk niet uitblijven ik doe het maar....

op basis van je topic titel zou ik zeggen:

Rotterdam ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Wii4all op 26-07-2011 10:55 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249002

Abcoude en voor de rest alle plaatsjes aan de rivier de Vecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!
Aalsmeer heeft op een of andere manier wel mijn aandacht...
En ik ga zeker kijken naar de plaatsen langs de A2, redelijk centraal in Nederland, verder weg van Schiphol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
@Wii4all, haha, hij had over een leuke plek om te wonen, en ook nog eens op een half uur rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 15:36
Woon zelf in Amstelveen, vlakbij Ouderkerk aan de Amstel. Mooi wonen en voldoen aan je eisen. Denk ook aan Weesp en Wilnis.
Amstelveen heeft ook een 'jaren 30' wijk, Randwijck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 14:25
Wii4all schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:55:
Kon natuurlijk niet uitblijven ik doe het maar....

op basis van je topic titel zou ik zeggen:

Rotterdam ;)
Dit, en dan gewoon hard rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
LuCarD schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:47:
...
Abcoude ben ik door heen gereden met de fiets. Maar ik dacht dat ik nog in de bijlmer reed
...
Wil je daarmee wat zeggen over Abcoude of over je coördinatiegevoel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

PROnline schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:02:
[...]

Wil je daarmee wat zeggen over Abcoude of over je coördinatiegevoel? :+
:D Beide

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
!null schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:59:
@Wii4all, haha, hij had over een leuke plek om te wonen, en ook nog eens op een half uur rijden :P
Met de Fyra is het nu 37 minuten. Wordt in de toekomst nog verkort naar zo'n 29 minuten (250 km/u tussen R'dam en Schiphol). Kun je bovendien in de trein werken: in de auto verspil je alleen maar je tijd. Verder hoeft het natuurlijk geen toelichting dat Rotterdam qua culturele en culinaire voorzieningen een heel ander verhaal is dan de genoemde plaatsen.

Het is simpel: wil je stads, levendig en cultureel, dan ga je voor Leiden (ook 30 minuten met de trein) of Rotterdam. Wil je kneuterig, bang en blank, dan kies je voor de dorpen.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:06
Ten zuid westen van Amsterdam heb je een hele rits dorpen die aan je eisen voldoen.
Bennebroek, Hillegom, Lisse, Sassenheim, Voorhout.

@nare man
Heb een groot deel van m'n jeugd doorgebracht in Hillegom, m'n ouders en broers wonen er nog steeds maar je kwalificatie van kneuterig, blank en bang gaat echt helemaal nergens over.

[ Voor 42% gewijzigd door ninjazx9r98 op 26-07-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nare man schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:23:
Verder hoeft het natuurlijk geen toelichting dat Rotterdam qua culturele en culinaire voorzieningen een heel ander verhaal is dan de genoemde plaatsen.
LOL Ja, maar ik denk dat het idee van in de buurt van Amsterdam zitten ook is dat dat je stad is waar je je culturele dingen doet. Verder hoeft het natuurlijk geen toelichting dat Amsterdam qua culturele voorzieneingen een heel ander verhaal is dan de genoeme plaats :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:22
nieuw-vennep, hoofddorp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In Amsterdam zelf wonen is voor mij nu onbereikbaar omdat het zo duur is. Als ik het geld had, dan zou ik gewoon in de Pijp of de Rivierenbuurt wonen. Zoiets kost rond de 3 ton als je wat ruimte wilt hebben. Dus kies ik voor de next best optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik vind persoonlijk ouderkerk a/d amstel en de oude dorpskern van abcoude erg leuk. of amstelveen, dat is wat betaalbaarder. of als je concessies wil doen wat betreft de looks en je jaren '30 woning, dan is buitenveldert ook altijd een optie, je zit zo in de binnenstad en je hebt er nog redelijk de ruimte.
Verder is Haarlem erg leuk wonen maar in de spits verder dan 30 minuten van amsterdam (met de auto).

wat is je budget en wat zoek je voor woning?

edit: schiet me nog te binnen: in aalsmeer heb je last van overvliegende vliegtuigen en van grondgeluid van schiphol (dus starts en remmende vliegtuigen). hoe dichter richting bovenkerk hoe meer grondgeluid je hoort/voelt. kijk anders eens hier op de site van BAS voor info over vliegbewegingen of bij nomos voor meer info en trends over het geluid zelf.

[ Voor 34% gewijzigd door Frieda op 26-07-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Laatst online: 27-06 14:25
ninjazx9r98 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:24:
Ten zuid westen van Amsterdam heb je een hele rits dorpen die aan je eisen voldoen.
Bennebroek, Hillegom, Lisse, Sassenheim, Voorhout.

@nare man
Heb een groot deel van m'n jeugd doorgebracht in Hillegom, m'n ouders en broers wonen er nog steeds maar je kwalificatie van kneuterig, blank en bang gaat echt helemaal nergens over.
Hillegom, daar stond ik laatst nog een half uur te wachten met een volle darm, omdat de sprinters nou eenmaal geen WC hebben. Hillegom overigens ook niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Anoniem: 93918 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:29:
In Amsterdam zelf wonen is voor mij nu onbereikbaar omdat het zo duur is. Als ik het geld had, dan zou ik gewoon in de Pijp of de Rivierenbuurt wonen. Zoiets kost rond de 3 ton als je wat ruimte wilt hebben. Dus kies ik voor de next best optie.
Dan zoek je kennelijk anders dan ik, of je hanteert andere standaarden voor wat betreft "ruimte". Volgens mij kom je in de Pijp voor drie ton net boven de 60 m2 uit.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn budget is rond de 225.000 en ik zoek een woonhuis. Ouderkerk a/d Amstel valt dan al af, is te duur voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Anoniem: 93918 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:48:
Mijn budget is rond de 225.000 en ik zoek een woonhuis. Ouderkerk a/d Amstel valt dan al af, is te duur voor mij.
dan vallen heel veel plaatsen af. er zijn nauwelijks eensgezinswoningen voor dat bedrag, of je moet er echt veel aan willen klussen. ik denk dat je als je ruimte wil voor dat geld je toch voor nieuwbouw moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Frieda schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:59:
[...]

dan vallen heel veel plaatsen af. er zijn nauwelijks eensgezinswoningen voor dat bedrag, of je moet er echt veel aan willen klussen. ik denk dat je als je ruimte wil voor dat geld je toch voor nieuwbouw moet gaan.
Op zich is er wel wat te vinden hoor, op Funda zie ik wel wat staan voor dat geld in Aalsmeer, Wilnis, Weesp. Het budget dat ik heb is niet ruim, dat weet ik. De meeste woningen worden gekocht op basis van 1,5 of 2 inkomens, dit is op basis van 1 inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik kom zelf uit Hillegom trouwens, leuk dorpje zoals wel meer daar, maar niet super bijzonder. Amsterdam is inderdaad wel op een half uur rijden, en ook half uur met de trein naar CS. Wel leuk is dat je ook dichtbij de kust zit, op de fiets naar het strand enzo.
nare man schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:23:
[...]

Met de Fyra is het nu 37 minuten. Wordt in de toekomst nog verkort naar zo'n 29 minuten (250 km/u tussen R'dam en Schiphol).
Ja leuk, en dan sta je op Amsterdam Centraal. De trein is prima, niks mis mee, maar niet alles draait om het treinstation en gaat het dus om je deur tot deur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Anoniem: 93918 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:10:
[...]

Op zich is er wel wat te vinden hoor, op Funda zie ik wel wat staan voor dat geld in Aalsmeer, Wilnis, Weesp. Het budget dat ik heb is niet ruim, dat weet ik. De meeste woningen worden gekocht op basis van 1,5 of 2 inkomens, dit is op basis van 1 inkomen.
nogmaals, in aalsmeer heb je last van vliegtuigen. het is niet voor niks dat schiphol daar de dubbele beglazing betaalt. je moet je alleen afvragen of je het het waard vindt om 's zomers met de ramen en deuren dicht binnen te blijven zitten omdat je anders geen geprek kunt voeren of de tv niet kan verstaan. hetzelfde geldt voor de omliggende plaatsen als aalsmeerderbrug, rijsenhout, uithoorn, bovenkerk en grote delen van amstelveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

!null schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:14:
Ja leuk, en dan sta je op Amsterdam Centraal. De trein is prima, niks mis mee, maar niet alles draait om het treinstation en gaat het dus om je deur tot deur tijd.
Je bent dan zelfs nog maar op Schiphol, dus een overstap, een stukje treinen en dan nog naar je uiteindelijke bestemming. Plus dat je in R'dam ook niet direct op CS bent.

Maak van die 29 miuten dus maar minimaal een uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, die vliegtuigen zijn wel k*t natuurlijk... Plaatsen langs de A2 of A1 zijn dan misschien een betere keuze.
Het mooiste zou zijn als ik kon kiezen uit een duurder segment huizen. Maar dan moet ik eerst wat hoger op de carriere ladder komen of een vrouw met inkomen in mijn leven krijgen of beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416516

Met zo'n budget zal het moeilijk worden.

In Aalsmeer heb je echt veel herrie. Ik zou zeggen ga er eens een dag heen.
Huur een bootje maak er een mooie dag van en merk hoe het gesteld is met de 'overlast'.

Alphen is wel betaalbaar. Andere goedkope optie die me te binnen schiet is Zaandam/Zaanstad.
Niet ten zuiden, maar dat is Haarlem ook niet echt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
laat ik het zo stellen, ik woon in de regio waar jij nu kijkt en als ik nu mocht kiezen zou ik voor Haarlem gaan. het is levendig genoeg om niet naar Amsterdam te hoeven voor vermaak en cultuur, heeft een leuk centrum met winkels, het strand is goed te bereiken en mocht ik voor mijn werk toch naar A'dam willen dan ben ik er binnen een uur. maar ik heb al een appartementje wat ik nooooit voor dezelfde prijs meer verkocht krijg helaas dus verhuizen zit er voor mij niet in.

[ Voor 4% gewijzigd door Frieda op 26-07-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 11:45
Ga lekker in Amsterdam wonen, in Bos en Lommer. Dan zit je binnen de ring A10, en heb je relatief veel oppervlakte voor je geld. (en nee, het is geen beroerde wijk.. woon er zelf ook ;))

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 08:26
B&L kan inderdaad prima zijn, heb er ook vrienden wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

nare man schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:48:
[...]

Dan zoek je kennelijk anders dan ik, of je hanteert andere standaarden voor wat betreft "ruimte". Volgens mij kom je in de Pijp voor drie ton net boven de 60 m2 uit.
Leuk kaartje met woningprijzen in Amsterdam: http://www.gisdro.nl/WONINGWAARDE/
Laatste prijzen zijn uit 2009, de Pijp lijkt zo rond de 4500 / m2 te zitten. Dat levert inderdaad ongeveer 66 meter op voor 3 ton. Voor meer ruimte moet je naar Westerpark, de Baarsjes, Hoofddorppleinbuurt of Oost. (90 meter voor 300k). Voor nog meer ruimte naar Bos en Lommer, of de ring oversteken. (tot 120m voor 300k)

[ Voor 3% gewijzigd door Pooh op 26-07-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 11:45
Pooh schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:45:
[...]

Laatste prijzen zijn uit 2009, de Pijp lijkt zo rond de 4500 / m2 te zitten. Dat levert inderdaad ongeveer 66 meter op voor 3 ton. Voor meer ruimte moet je naar Westerpark, de Baarsjes, Hoofddorppleinbuurt of Oost. (90 meter voor 300k). Voor nog meer ruimte naar Bos en Lommer, of de ring oversteken. (tot 120m voor 300k)
Mooi kaartje, die had ik nog niet eerder gezien. Het bevestigt mijn vermoeden dat je in B&L nog redelijk wat waar voor je geld krijgt. Ik heb er een maand of 8 geleden een huis gekocht, en word tot nu eigenlijk alleen maar enthousiaster over de wijk. (en voor mijn huizenjacht leek het me echt nog een rotwijk)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pooh schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:45:
[...]

Handig kaartje, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
B&L trekt mij niet zo...
10 jaar in de Pijp gewoond en ik denk er aan terug te gaan, nu een beetje aan het orienteren op de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Case schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:41:
Ga lekker in Amsterdam wonen, in Bos en Lommer. Dan zit je binnen de ring A10, en heb je relatief veel oppervlakte voor je geld. (en nee, het is geen beroerde wijk.. woon er zelf ook ;))
Oost is dan toch wat leuker dan B&L, en ook betaalbaar. Mijn vriendin woonde in B&L en ik vond het niks, wij wonen nu in Oost en het bevalt zeer goed.

[ Voor 11% gewijzigd door !null op 26-07-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oost aan de Amstel zijde vind ik heel ok, maar ook bijvoorbeeld de Plantage-buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
De Plantage is leuk maar in principe stadsdeel centrum en ook wat duurder uiteraard.
Maar bijvoorbeeld de Oosterparkbuurt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDMartijn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 13:02
Frieda schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:24:
[...]

nogmaals, in aalsmeer heb je last van vliegtuigen. het is niet voor niks dat schiphol daar de dubbele beglazing betaalt. je moet je alleen afvragen of je het het waard vindt om 's zomers met de ramen en deuren dicht binnen te blijven zitten omdat je anders geen geprek kunt voeren of de tv niet kan verstaan. hetzelfde geldt voor de omliggende plaatsen als aalsmeerderbrug, rijsenhout, uithoorn, bovenkerk en grote delen van amstelveen.
Ik woon zelf in Aalsmeer en zelfs in de zomer met alles open valt het heel erg mee met die geluidsoverlast, het hangt echt af van de plek in Aalsmeer, je moet de vliegroutes gewoon in de gaten houden. Maar volgens mij liggen de prijzen in Aalsmeer wel flink aan de hoge kant, zeker ook in de delen met minder geluidsoverlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Loosdrecht niks voor je? De laatste keer dat ik er was, was het toch wel aardig mooi en rustig daar.

Geen idee of dat binnen 30 minuten te doen is richting A'dam, en hoe het met vlieggeluid van Schiphol zit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik weet iig wel zeker dat je daar voor 225 geen eengezinswoning kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

JvS schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:37:
Ik weet iig wel zeker dat je daar voor 225 geen eengezinswoning kan krijgen.
Mwah: http://www.funda.nl/koop/...47716335-industrieweg-30/

Overigens kan een woonhuis ook een appartement zijn, die zijn er ook te krijgen daar: http://www.funda.nl/koop/loosdrecht/0-225000/

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 249002 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:58:
Abcoude en voor de rest alle plaatsjes aan de rivier de Vecht :)
^^
Waarschijnlijk niet direct binnen je budget helaas.
Ik woon trouwens in Utrecht en ben binnen een half uur wel in Amsterdam met de auto.

Heb tijdens m'n studententijd in Amsterdam gewoond, ik studeerde toen in het AMC. Jaargenoten die in Oud-West of verder woonden, waren met de metro langer onderweg dan jaargenoten die in Utrecht woonden, en dat was lang voordat Bijlmer een intercity-station werd of station Holendrecht er was :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Anoniem: 93918 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:48:
Voor dat bedrag moet je wel wat kunnen vinden. Het zal wel een compromis worden, dus groter en meer klussen of kleiner en er zo intrekken.

[ Voor 61% gewijzigd door AcXeller op 11-12-2011 17:43 . Reden: Hardcore zelfcensuur ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overhyped
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:31
Kijk eens in Maarssen, leuke oude kern, de vecht, utrecht op fiets afstand, amsterdam op auto/motor afstand, nog enigsinds betaalbare huizen.. enige risico is dat je er achter komt dat utrecht eigenlijk veel leuker is dan Amsterdam, maarja, die gok moet je maar nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:48

CeesKees

I rest my Kees

Haarlem. Punt.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 25-06 17:13
Goed onderbouwd ook CeesKees, geen speld tussen te krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sinds wanneer ligt Haarlem ten zuiden van Amsterdam? Is het vannacht verhuisd ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 21:44

Fiber

Beaches are for storming.

Jullie vergeten Katwijk en Noordwijk nog... Of wil je niet aan zee?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Plus dat Haarlem ook zo lekker betaalbaar is. Al kun je er wel leuk wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:54
26779 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:40:
Ten zuiden van Amsterdam op een half uur? Onmogelijk :P

Blijft over 'iets' op Flevoland, maar dan zit je meteen langer dan een half uur in de file op de A6.
Op mijn landkaart ligt Flevoland bovendien niet ten zuiden van Amsterdam, maar het kan zijn dat ik 'm op de kop houdt...

Haarlem is mooi en oud, maar goedkoop kun je het nauwelijks noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 11-07 10:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
(jarig!)
Ik heb zelf net een huis in IJmuiden gekocht, daarvandaan ben ik met 5 minuten bij de boot, en ~25 minuten later op amsterdam centraal, daar dan nog de pont pakken, en 15m later ben ik op mijn werk. Maar zuid-amsterdam is niet erg goed bereikbaar daarvandaan.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:54
Kees schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:03:
Ik heb zelf net een huis in IJmuiden gekocht, daarvandaan ben ik met 5 minuten bij de boot, en ~25 minuten later op amsterdam centraal, daar dan nog de pont pakken, en 15m later ben ik op mijn werk. Maar zuid-amsterdam is niet erg goed bereikbaar daarvandaan.
Oh hey? Zo hoor je nog eens wat :D Gefeliciteerd met je nieuwe huis!

/offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Heeft IJmuiden ook leuke delen/wijken? Ik ken IJmuiden niet goed en wat ik er van ken vond ik lichtelijk deprimerend. Is het dichterbij de kust echt leuker, meer zoals andere kustplaatsen?

[ Voor 23% gewijzigd door !null op 29-07-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:48

CeesKees

I rest my Kees

vergeleken met amstelveen is haarlem goedkoop. Weesp, muiden en nog vele andere plaatsen die ik voorbij heb zien komen liggen ook niet direct ten zuiden van amsterdam.

Haarlem is het Brugge van Nederland, en in de juiste buurten is het echt vreselijk leuk wonen. Een plaats is meer dan het centrum. Voor 225k zijn er echt wel leuke huizen te koop. Oke, het is oud en niet altijd overdreven groot, maar daar ja je juist voor. Een vinex wijk is overal neer te zetten.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390599

In Amsterdam blijven kan natuuurlijk ook. In stadsdeel Nieuw-West, biijvoorbeeld de wijk De Punt, zijn prima woningen te vinden voor 225k.

Eengezinswoningen met tuin in groene omgeving en een parkeerplek voor de deur. Daarnaast ben je zo op de uitvalswegen etc..
Pagina: 1