Ik heb een VGA kabel aan mijn tv aangesloten - als ik dat niet doe dan schiet mijn laptopscherm binnen 1 tot 60 minuten op zwart, heel random. Kan geen handelingen meer verichten - reboot is dan vereist.
Wanneer ik geen zwart scherm krijg:
1. Als ik de vga kabel aan de tv heb gekoppeld.
2. als ik de nvidia driver disable/uninstall (andere versie drivers installeren al geprobeerd)
Herinstallatie windows7 al geprobeerd. Kabeltje van laptopscherm aangeduwd.
Note: Tevens wanneer ik de laptop start en de vga kabel zit erin dan krijg ik pas beeld wanneer windows(bureaublad) geopend word, de opstartprocedure is dan op de tv te zien. Zit de vga kabel er niet in dan kan ik de opstartprocedure zien. Het laptopscherm staat ingesteld als primair beeldscherm.
Acer Aspire 4736G
Nvidia Geforce g150m
Het probleem is gestart vanaf wanneer ik extra coolpaste en koperen plaatje op de videokaart heb geplaatst om temperatuur te verlagen. Ik zie geen verband hierin
Wanneer ik geen zwart scherm krijg:
1. Als ik de vga kabel aan de tv heb gekoppeld.
2. als ik de nvidia driver disable/uninstall (andere versie drivers installeren al geprobeerd)
Herinstallatie windows7 al geprobeerd. Kabeltje van laptopscherm aangeduwd.
Note: Tevens wanneer ik de laptop start en de vga kabel zit erin dan krijg ik pas beeld wanneer windows(bureaublad) geopend word, de opstartprocedure is dan op de tv te zien. Zit de vga kabel er niet in dan kan ik de opstartprocedure zien. Het laptopscherm staat ingesteld als primair beeldscherm.
Acer Aspire 4736G
Nvidia Geforce g150m
Het probleem is gestart vanaf wanneer ik extra coolpaste en koperen plaatje op de videokaart heb geplaatst om temperatuur te verlagen. Ik zie geen verband hierin
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 06:16 ]