Artikelen voor 1 cent op Amazon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 387064

Topicstarter
Ik wil graag een poster kopen en ik heb hem gevonden op Amazon.com. Kijk deze: http://www.amazon.com/Leb...3VRVY8Q/ref=pd_rhf_shvl_1

Zoals je kunt zien kost deze maar 1 cent. Dat kan natuurlijk nooit. Kan ik dit gewoon bestellen en dan krijg ik mijn poster? Ik ben extreem sceptisch. Wat zit hierachter?

Dit is niet de eerste item die voor 1 cent beschikbaar is trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk dat je hem gewoon krijgt. Amazon staat niet echt bekend om scams.

Je betaalt waarschijnlijk meer verzendkosten dan amazon werkelijk kwijt is.

En waarschijnlijk is het gewoon een restpartij die ze met verlies wegdoen.
Over het geheel maken ze toch wel genoeg winst om dat te kunnen doen.

[ Voor 60% gewijzigd door Wouter op 26-07-2011 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar volgens mij is Amazon enkel een tussenpersoon. Er staat op de pagina "Ships from and sold by Poster Discount." Toch wel te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Waarom niet?
Kan ik dit gewoon bestellen en dan krijg ik mijn poster?
Natuurlijk kun je het gewoon bestellen. Maar niemand hier zal je garanderen dat je je poster krijgt.
Wat zit hierachter?
Dit bijvoorbeeld.
Kun je zelf opzoeken.

Maar met zoveel scepticisme raad ik je aan de poster ergens in een echte winkel te kopen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wil het wel in een echte winkel kopen maar ik heb nog geen echte winkel gevonden waar ze deze poster aanbieden. Dank je verder voor je linkjes, die geven me wat meer vertrouwen. Ik lees uit je post dat je me onnodig sceptisch vindt, maar ik heb eens gehoord het volgende: "je bent niet dom, dus als je het niet snapt, dan klopt er iets niet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:37
Er staan bij een hoop van die 1 cent posters gewoon reacties van mensen die ze al hebben bestelt, en ze zijn overwegend postitief. Zoals hierboven ook al gezegd, de winst zit hem in de verzendkosten.
*al zou je wel kunnen proberen om 10 posters tegelijk te bestellen, misschien drukt het de verzendkosten. of hij is gewoon altijd x bedrag per item erbij (net als ebay vaak doet :X .)
Ik deed net een search op "poster print" met een prijs van 0 tot 0.1 dollar, en kreeg 985 Results ;)

Zitten trouwens wel erg toffe posters bij :9
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41WTwMgntFL._SS500_.jpg

**Edit**
Ah, dacht ik het niet :>
code:
1
2
3
4
5
6
7
Items (8):  USD 0.08
Shipping & Handling:    USD 36.92

Total Before Tax:   USD 37.00
Estimated Tax To Be Collected:* USD 0.00

Order Total: USD 37.00

Jammer }:O
4,60 bij iedere poster erbij aan schipping. Dus je betaald $4,61 voor een poster. :z

[ Voor 43% gewijzigd door CrashOverDrive op 26-07-2011 06:57 . Reden: plaatje geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Zitten leuke posters bij inderdaad..Denk bestel even wat, maar helaas creditcard only.. :(

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yah inderdaad dat hield mij ook tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-03 16:16

Paulus0013

pom pom

(net als ebay vaak doet .)
In principe wordt dit verboden in de AV van eBay!
Die stellen dat alleen de werkelijke kosten + een klein beetje handling in rekening gebracht mogen worden.
Pagina: 1