Ik wil graag mijn huidig Dell xps vervangen voor wat Mac spul. Ik vind de keuze alleen erg lastig... daarom maar even wat requirements opgeschreven, misschien kan iemand er nog een nuttig advies geven.
Ik gebruik voornamelijk Excel, Access, Mail en Internet. Ik heb de behoefte aan
- een groot scherm 27"
- een portable oplossing zoals een MBA of MBP
- een server die dagelijks wat Excel macro's draait en mijn database voedt, een server die remote te benaderen is via iphone, ipad, MBA of MBP
- wil ook een VM met W7 kunnen runnen voor non-apple sofware (alleen indien echt nodig)
- Ik wil het server dagelijks laten back-uppen op QNAP NAS, dus een RAID set-up met meedere schijven is een overkill lijkt me
- budget: geen idee, maar zo sustainable mogelijk
Ik heb al wat set-ups in gedachte, maar ben eigenlijk benieuwd wat jullie zouden kiezen.
Thanks
Dickie
Ik gebruik voornamelijk Excel, Access, Mail en Internet. Ik heb de behoefte aan
- een groot scherm 27"
- een portable oplossing zoals een MBA of MBP
- een server die dagelijks wat Excel macro's draait en mijn database voedt, een server die remote te benaderen is via iphone, ipad, MBA of MBP
- wil ook een VM met W7 kunnen runnen voor non-apple sofware (alleen indien echt nodig)
- Ik wil het server dagelijks laten back-uppen op QNAP NAS, dus een RAID set-up met meedere schijven is een overkill lijkt me
- budget: geen idee, maar zo sustainable mogelijk
Ik heb al wat set-ups in gedachte, maar ben eigenlijk benieuwd wat jullie zouden kiezen.
Thanks
Dickie