[iTunes] foutmelding bij ophalen cd track namen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 21:25
Ik ben aan het switchen van windows media player naar iTunes en heb mijn bestaande collectie (deels downloads en deels cdrips) aan muziekbestanden in iTunes aan het zetten. Nu wil ik net als in WMP de gegevens kunnen bijwerken op basis van de database van iTunes. Maar ik mag dat niet... het is vast heel simpel, maar ik snap het niet.

Dit is de melding die ik krijg:

"Met iTunes kunt u geen cd-tracknamen ophalen voor nummers die niet met iTunes zijn geimporteerd. Importeer het nummer opnieuw met iTunes als u de cd-tracknaam van dit nummer wilt ophalen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 13:56
De melding geeft toch al aan waarom het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
Maar ik wil niet geloven dat ik met iTunes geen mediagegevens kan ophalen van de server omdat ik de bestanden al heb i.p.v. ze te hebben gekocht via iTunes of ze van cd te hebben geript via iTunes.

Dat kan toch niet waar wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
De foutmelding die je krijgt, krijg ik ook wanneer ik de gegevens ophaal van geimporteerde CD's. Gebruik je misschien ook de iTunes 10.5 beta? Als dat zo is zouden we kunnen concluderen dat het probleem daar aan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
nee ik gebruik 10.4 zo te zien.. maar ik krijg de foutmelding bij bestaande nummers op mijn harde schijf.. dus niet via itunes gekocht of geript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ben je wel ingelogd met een iTunes account? Misschien een triviale vraag, maar de online functies van iTunes (ook het informatie opvragen) werken alleen als je ingelogd bent.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
yep ik ben ingelogd! had ik inderdaad ook al gezien dat je beperkt bent als je niet bent ingelogd..
Pagina: 1