bol.com levertijden

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-01 00:29
Ik sta op het punt om een nieuwe tv te bestellen de samsung ue32d5000, deze is op bol.com goedkoop geprijsd. maar ik ben bang voor de levertijden, ik lees wisselende berichten over de levertijden van verschillende webshops de laatste tijd, veel webshops zeggen dat ze iets op voorraad hebben maar vaak is dat niet zo! En wacht je vervolgens 2 weken ipv 24 uur. Iemand dus ervaring met de levertijd van elektronica via bol.com?

Bvd.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:38
Hiervoor kun je ook kijken op de shopreview van Bol.com
Over het algemeen heb ik geen problemen gehad met de levertijden. De ene dag besteld werd het de andere dag geleverd. Echter geen tv zoals in jouw geval, maar simpele games en boeken :)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ik bestel nagenoeg alleen boeken via Bol maar de geschatte levertijd daarvan komen ze nagenoeg altijd na. En zo niet, dan keurig een mail en komt ie alsnog ongeveer op tijd aan, hooguit een dagje later.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:20
Kijk net op de bol.com site maar daar staat bij tv's ook het volgende; Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Dus je mag er wel vanuitgaan dat het binnen een paar dagen geleverd wordt. Ik heb persoonlijk hele goede ervaring met de leveringen van bol.com, altijd binnen de aangegeven tijd.

Verwijderd

Zoals hierboven al wordt aangegeven is de shop review bestemd om inzicht te geven in dit soort vragen. Ik doe dit topic voor je op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.