Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Heb zojuist een hele lading topics doorgenomen en zie door de bomen het bos niet meer. Ook mis ik een centraal topic over "welke" tablet "waar"nu het meest geschikt voor is. Misschien een bbg tablet oprichten?

Ben zelf op zoek naar de beste (prijs) internet/ebook tablet van rond de 10 inch. Ik wil er dus intensief op internnetten en lezen Na alles gelezen te hebben kom ik uit op een Archos 101 of een Point of VIew tegra. Maar deze 16:9 modellen kunnen bij lange na nog niet tippen aan een 4:3 ipad?

Iemand een ander alternatief?

Verwijderd

nee eigenlijk niet...

je benoemt gelijk de beste opties...

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je het ding echt veel gaat gebruiken zou ik een apparaat nemen waarbij de software en de hardware beide uiterst goed ondersteund worden. Dan kom je bij een iPad voor internet, en een eReader zoals van Sony uit. Je kan met een LCD gaan lezen, maar dat komt niet eens in de buurt van wat je van E-Ink kan verwachten. Een echte e-reader leest bijna even goed als een boek, een scherm dat licht geeft, gewoon totaal niet.

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:40:
nee eigenlijk niet...

je benoemt gelijk de beste opties...
Dan heb ik me toch aardig "ingelezen" :) @Johnkeates, dat wordt dan wel weer meteen een duur grapje. Het belangrijkste vind ik dat ik er goed mee kan internetten. We hebben hier nu nog een oude laptot onder de tafel liggen voor sávond op de bank "ff gauw dit én dat kijken" en die willen we dus gaan vervangen. eReader is mooi meegenomen. Ik bedoelde vooral te zeggen dat ik het ding niet voor video&games aanschaf.