Toon posts:

Windows Azure database size

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het artikel van Tweakers:
Tweakers.net-Expertpanellid Loather noemt de maximale grootte van 10GB als een ernstige beperking van SQL Azure-databases
Op MSDN
Database Count and Size Limits

By default, SQL Azure Database supports up to 150 databases in each SQL Azure server, including the master database. You can create up to 149 databases in each SQL Azure server. An extension of this limit may be available for your SQL Azure server. For more information, contact a customer support representative at the Microsoft Online Services Customer Portal.

SQL Azure Database provides two database editions: Web Edition and Business Edition. Web Edition databases can grow up to a size of 5 GB and Business Edition databases can grow up to a size of 50 GB.
Bron: MSDN: General Guidelines and Limitations (SQL Azure Database)

50 GB is toch wel significant meer als 10 GB lijkt me:

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik krijg de indruk dat er verschillende edities zijn met ieder een eigen hoeveelheid GB aan opslag voor de database. We zoeken dit even uit.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me in ieder geval duidelijk uit mijn bron dat databases met een limiet tot 50GB tot de mogelijkheden behoren en dat strookt nu niet met het artikel.
De 10GB is misschien een oude limiet of zo.
Lijkt me niet wenselijk om dat te laten staan in zo'n review

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het toch jammer dat de redactie ondanks een duidelijke directe link naar de Microsoft site met de betreffende correcte informatie het artikel niet heeft aangepast.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
We kunnen moeilijk zomaar de input van een user (wat dus een soort van quote betreft) gaan aanpassen. Ik ben het met je eens dat de feiten moeten kloppen, maar soms duren dingen gewoon iets langer.