Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit met het volgende probleem: ik wil over naar een nieuwe rom en moet mijn SD kaart gaan partitioneren met een ext partitie erbij dus moet ik eerst de sd kaart gaan formatteren.. Nou is het probleem ik kan gewoon alle bestanden kopiëren van de SD kaart en later terug zetten. Maar dan is de date stamp de datum van vandaag wat ik liever niet wil want alle gallerij apps sorteren daar de foto's op. En dan zal dus elke foto vandaag gemaakt zijn als ik een back-up terug plaats. Wat is hier en oplossing voor? Ik hoop dat het zo duidelijk is..

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik weet niet wat je gebruikt om je bestanden te kopieren, maar met cp heb je daar gewoon opties voor. En volgens mij is de default zelfs dat de datestamp orgineel blijft. Of maak een tarfile van je sdkaart, of een image, of, of.... mogelijkheden zat.
Foto's hebben een timestamp op de file, maar ook in de jpeg-header. Die laatste is wat een fatsoenlijk foto-programma gebruikt om datum van de foto vast te stellen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.