Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Hoi mede Tweakers,

Het is vandaag opgetreden als ik het volume harder of zachter zet dan hoor ik een *beep* uit de systeemkast komen, wat is dit voor probleem en hoe kan ik dit oplossen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Speel je geluid af via de PCspeaker? Dan is dit gewoon normaal gedrag hoor.

• CokeZero
Nee niet via de pc speaker, gewoon een beep volgensmij van het moederbord ;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat is je PCspeaker dus.

• CokeZero
Nee, er zit geen pc speaker in als ik de boxen niet heb aanstaan komt er geen geluid. Het is de *beep* die je hoort als je de pc opstart.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ja, dat is je PCspeaker. Die zit op het moederbord en die beept. Als je die gebruikt voor je geluid af te spelen da is die piep normaal.

• CokeZero
Heb het nog nooit eerder gehad gebeurde opeens 5 minuten geleden, ik zette het geluid wat zachter beep, waarom doet ie dat nou dan opeens?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We zijn niet helderziend :o

Graag een stuk meer info posten (wat voor onderdelen, wat voor besturingssyteem, wat voor audiosoftware etc), dan kunnen we je misschien verder helpen.

Een topicstart van een enkele zin voldoet niet aan de eisen die we qua inzet stellen. Lees hier eens: Het algemeen beleid #quickstart

Graag alsnog je topic op orde brengen, anders heeft hij weing zin en gaat hij dicht...

Oslik blyat! Oslik!

• CokeZero
Ok, het gebeurden gisteren toen ik m'n G15 v1 toetsenbord afkoppelde (Er viel een glas drinken overheen R.I.P.), toen wou ik het geluid wat harder zetten er was namelijk een zacht opgenomen YouTube filmpje, dus ik zer hem wat harder. En toen hoorde ik een *beep* uit de systeemkast komen, normaal deed ik het gewoon met het geluid scrolwiel op de G15 alleen nu moest het met de gewone geluidsregelaar in Windows XP (SP3) Celeron 3.06 Ghz, het geluidsdriver is Realtek HD Audio, met MSI 3D Sound, en m'n muziekprogramma is Zune.

[ Voor 11% gewijzigd door CokeZero op 26-07-2011 10:48 . Reden: Drivers toegevoegd ]

Pagina: 1