Beste heren(dames),
ik ben hier een nieuwe PC aan het bouwen, hieronder de specificaties.
Moederbord
MSI AMD 990FXX - GD65
[b]Geheugen[b]
Kingston Hyperx 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
[b]Processor[b]
AMD Phenom 2 Black Edition x6 1090T 3.2GHZ
[b]Grafische Kaart[b]
ASUS HD 6670 1GB
[b]Harde schijven[b]
2x Seagate 500gb 7.2k RMP
[b]Voeding[b]
OCZ modXstream-pro 600 watt ATX
Nu probeer ik het hele zooitje aan de praat te krijgen, ik heb al meerdere keren Pcs in mekaar gesleuteld maar deze krijg ik het maar niet uitgevonden wat het probleem is. Ben er wel achter gekomen dat de Processors geheugencontroller alleen maar tot 1333Mhz aankan, dit betekent denk ik gewoon dat het geheugen op 1333Mhz draait right..........? Volgens mij is het een probleem met de voeding. Als ik de pc aanzet met de knop hoor ik een klein piepje in de Voeding en gebeurt er vervolgens niks )=
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen alstublieft, ik zit hier met een probleem waar ik zelf niet uit kan komen !
mvg, Mischa
ik ben hier een nieuwe PC aan het bouwen, hieronder de specificaties.
Moederbord
MSI AMD 990FXX - GD65
[b]Geheugen[b]
Kingston Hyperx 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
[b]Processor[b]
AMD Phenom 2 Black Edition x6 1090T 3.2GHZ
[b]Grafische Kaart[b]
ASUS HD 6670 1GB
[b]Harde schijven[b]
2x Seagate 500gb 7.2k RMP
[b]Voeding[b]
OCZ modXstream-pro 600 watt ATX
Nu probeer ik het hele zooitje aan de praat te krijgen, ik heb al meerdere keren Pcs in mekaar gesleuteld maar deze krijg ik het maar niet uitgevonden wat het probleem is. Ben er wel achter gekomen dat de Processors geheugencontroller alleen maar tot 1333Mhz aankan, dit betekent denk ik gewoon dat het geheugen op 1333Mhz draait right..........? Volgens mij is het een probleem met de voeding. Als ik de pc aanzet met de knop hoor ik een klein piepje in de Voeding en gebeurt er vervolgens niks )=
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen alstublieft, ik zit hier met een probleem waar ik zelf niet uit kan komen !
mvg, Mischa